Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorMelnyk, O.en
dc.contributor.authorМельник, О. Д.uk
dc.date.accessioned2025-08-29T12:22:48Z
dc.date.available2025-08-29T12:22:48Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationMelnyk O. Artificial intelligence in education: advantages and disadvantages // Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2025/paper/view/23879.uk
dc.identifier.isbn978-617-8132-48-8
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48876
dc.description.abstractШтучний інтелект (ШІ) активно змінює сферу освіти, пропонуючи як значні переваги, так і певні виклики. У цій статті розглядається роль ШІ в навчальному процесі, зокрема його здатність покращувати освітній досвід завдяки персоналізованим програмам, автоматичному оцінюванню та оптимізації вибору курсів. ШІ сприяє розвитку дистанційного навчання та зменшує адміністративне навантаження на викладачів, дозволяючи їм більше уваги приділяти викладанню та взаємодії зі студентами. Водночас існують занепокоєння щодо можливого зниження рівня соціалізації та критичного мислення студентів. Повна заборона використання ШІ в освіті є недоцільною, однак важливо забезпечити його етичне та відповідальне застосування. Основним викликом залишається пошук балансу між використанням можливостей ШІ та збереженням важливих людських аспектів навчального процесу.uk
dc.description.abstractArtificial intelligence (AI) is increasingly transforming the educational landscape, offering both significant advantages and notable challenges. This paper explores the role of AI in education, highlighting its ability to enhance learning experiences through personalized programs, automated grading, and optimized course selection. AI facilitates remote learning and reduces educators’ administrative burdens, allowing for greater focus on instruction and student engagement. However, concerns persist regarding its potential to reduce social interaction and hinder the development of critical thinking skills. While the complete prohibition of AI in education is neither practical nor beneficial, its ethical and responsible use must be emphasized. The key challenge lies in striking a balance between leveraging AIl’s capabilities and preserving essential human elements in the learning process.en
dc.language.isoen_USen_US
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2025/paper/view/23879
dc.subjectШтучний інтелектuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectперсоналізоване навчанняuk
dc.subjectавтоматичне оцінюванняuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectетичне використання ШІuk
dc.subjectзалучення студентівuk
dc.subjectакадемічнадоброчесністьuk
dc.subjectШІ в освітіuk
dc.subjectArtificial intelligenceen
dc.subjecteducationen
dc.subjectpersonalized learningen
dc.subjectautomated gradingen
dc.subjectremote learningen
dc.subjectcritical thinkingen
dc.subjectethical AI useen
dc.subjectstudent engagementen
dc.subjectacademic integrityen
dc.subjectAI in educationen
dc.titleArtificial intelligence in education: advantages and disadvantagesen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.091.3:004.8
dc.relation.referencesBaidoo-Anu D., Owusu Ansah l. Education in the Era of Generative Artificial Intelligence (AI): Understanding the Potential Benefits of ChatGPT in Promoting Teaching and Learning. Journal of AI. 2023. 7(1). . 5262. DOI: https://doi.org/10.61969/jai.1337500en
dc.relation.referencesCrompton H., Burke D. Artificial intelligence in higher education: the state of the field. , 81 Int J Educ Technol High Educ. 2023. 20(22). DOI: https://doi.org/10.1186/s41239-023-00392-8 +en
dc.relation.referencesFoltynek T., Bjelobaba S., Glendinning I. (2023). ENAI Recommendations on the ethical use of Artificial Intelligence in Education. Int J Educ Integr. 2023. 19(12). DOI: https://doi.org/10.1007/s40979-02300133-4en
dc.relation.referencesFrancis E., Perpetua U., Yinka T., Bala M. Nchekwubemchukwu S., Modest K., Ouattara T. Social sciences & humanities open a comprehensive overview of artificial intelligence and machine learning in education pedagogy : 21 Years (20002021) of research indexed in the Scopus database. Social Sciences & Humanities Open. 2023. 8(1). DOI: https://doi.org/10.1016/j.ssaho.2023.100655en
dc.relation.referencesKing, M.R., chatGPT. A Conversation on Artificial Intelligence, Chatbots, and Plagiarism in Higher Education. Cel. Mol. Bioeng. 2023. 16. . 12. https://doi.org/10.1007/s12195-022-00754-8en
dc.relation.referencesMalinka K., Peresni M., Firc A., Hujnk O., Janus F. On the Educational Impact of ChatGPT: Is Artificial Intelligence Ready to Obtain a University Degree? In Proceedings of the 2023 Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education V. 1 (ITiCSE 2023). Association for Computing Machinery, New York, NY, USA, 2023. 4753. DOI: https://doi.org/10.1145/3587102.3588827en
dc.relation.referencesauginien L., Gaiauskait I., Glendinning I., Kravjar J., Ojstersek M., Robeiro L., Odineca T., Marino F., Cosentino M., Sivasubramaniam S., Foltynek T. Glossary for academic integrity. ENAI report (revised version). October 2018. URL: https://www.academicintegrity.eu/wp/wpcontent/uploads/2023/02/ENGlossary_revised_final_24.02.23.pdfen


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію