| dc.contributor.author | Грабчак, М. О. | uk |
| dc.contributor.author | Мельник, О. Д. | uk |
| dc.contributor.author | Melnyk, O. D. | en |
| dc.date.accessioned | 2025-08-29T12:24:17Z | |
| dc.date.available | 2025-08-29T12:24:17Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Грабчак М. О., Мельник О. Д. Effectiveness of educational online platforms // Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2025/paper/view/23881. | en, uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8132-48-8 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48919 | |
| dc.description.abstract | У роботі досліджується роль освітніх онлайн-платформ у сучасному навчальному процесі. Висвітлено основні переваги таких платформ, серед яких гнучкість, доступність, глобальні можливості для співпраці та обміну знаннями. Проаналізовано найпопулярніші освітні платформи, Окрема увага приділена ролі інтерфейсу та інтерактивних елементів у підвищенні ефективності онлайн-навчання. | uk |
| dc.description.abstract | The work shows the feasibility of developing a web resource for agricultural management. An analysis of existing analogues of solving the problem of a convenient and effective way of keeping records of gardening activities is carried out, their advantages and disadvantages are given. Technological solutions for the development, as well as the scenario of use in the WEB resource, are described. | en |
| dc.language.iso | en_US | en_US |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2025/paper/view/23881 | |
| dc.subject | онлайн-освіта | uk |
| dc.subject | навчальні платформи | uk |
| dc.subject | інтерактивні елементи | uk |
| dc.subject | дистанційне навчання | uk |
| dc.subject | адаптивність | uk |
| dc.subject | online education | en |
| dc.subject | learning platforms | en |
| dc.subject | interactive elements | en |
| dc.subject | distance learning | en |
| dc.subject | adaptability | en |
| dc.title | Effectiveness of educational online platforms | en |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 004.896 | |
| dc.relation.references | Online educational platforms: types and benefits they provide [Electronic resource]. – Access
mode: https://smowl.net/en/blog/online-educational-platforms/ | en |
| dc.relation.references | Online learning platforms and teacher efficacy [Electronic resource]. – Access mode:
https://www.researchgate.net/publication/378291836_Online_learning_platforms_and_teacher_efficacy. | en |
| dc.relation.references | Coursera [Electronic resource]. – Access mode: https://www.coursera.org/ | en |
| dc.relation.references | Edx [Electronic resource – Access mode: https://www.edx.org/ | en |
| dc.relation.references | Udemy [Electronic resource]. – Access mode: https://www.udemy.com/ | en |
| dc.relation.references | Prometheus [Electronic resource]. – Access mode: https://prometheus.org.ua/ | en |
| dc.relation.references | LinkedIn Learning [Electronic resource]. – Access mode: https://www.linkedin.com/learning. | en |
| dc.relation.references | Skillshare [Electronic resource]. – Access mode: https://www.skillshare.com/ | en |