Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГрабчак, М. О.uk
dc.contributor.authorМельник, О. Д.uk
dc.contributor.authorMelnyk, O. D.en
dc.date.accessioned2025-08-29T12:24:17Z
dc.date.available2025-08-29T12:24:17Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationГрабчак М. О., Мельник О. Д. Effectiveness of educational online platforms // Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2025/paper/view/23881.en, uk
dc.identifier.isbn978-617-8132-48-8
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48919
dc.description.abstractУ роботі досліджується роль освітніх онлайн-платформ у сучасному навчальному процесі. Висвітлено основні переваги таких платформ, серед яких гнучкість, доступність, глобальні можливості для співпраці та обміну знаннями. Проаналізовано найпопулярніші освітні платформи, Окрема увага приділена ролі інтерфейсу та інтерактивних елементів у підвищенні ефективності онлайн-навчання.uk
dc.description.abstractThe work shows the feasibility of developing a web resource for agricultural management. An analysis of existing analogues of solving the problem of a convenient and effective way of keeping records of gardening activities is carried out, their advantages and disadvantages are given. Technological solutions for the development, as well as the scenario of use in the WEB resource, are described.en
dc.language.isoen_USen_US
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2025/paper/view/23881
dc.subjectонлайн-освітаuk
dc.subjectнавчальні платформиuk
dc.subjectінтерактивні елементиuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectадаптивністьuk
dc.subjectonline educationen
dc.subjectlearning platformsen
dc.subjectinteractive elementsen
dc.subjectdistance learningen
dc.subjectadaptabilityen
dc.titleEffectiveness of educational online platformsen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.896
dc.relation.referencesOnline educational platforms: types and benefits they provide [Electronic resource]. – Access mode: https://smowl.net/en/blog/online-educational-platforms/en
dc.relation.referencesOnline learning platforms and teacher efficacy [Electronic resource]. – Access mode: https://www.researchgate.net/publication/378291836_Online_learning_platforms_and_teacher_efficacy.en
dc.relation.referencesCoursera [Electronic resource]. – Access mode: https://www.coursera.org/en
dc.relation.referencesEdx [Electronic resource – Access mode: https://www.edx.org/en
dc.relation.referencesUdemy [Electronic resource]. – Access mode: https://www.udemy.com/en
dc.relation.referencesPrometheus [Electronic resource]. – Access mode: https://prometheus.org.ua/en
dc.relation.referencesLinkedIn Learning [Electronic resource]. – Access mode: https://www.linkedin.com/learning.en
dc.relation.referencesSkillshare [Electronic resource]. – Access mode: https://www.skillshare.com/en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію