dc.contributor.author | Khoshaba, O. M. | en |
dc.contributor.author | Хошаба, О. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2025-09-10T11:06:17Z | |
dc.date.available | 2025-09-10T11:06:17Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Khoshaba O. M. The main aspects of using gamification in the education process / O. M. Khoshaba // Матеріали I Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, Одеса, 25-26 березня 2021 р. - Одеса : ОНАХТ, 2021 р. - С. 7-9. | en, uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49062 | |
dc.description.abstract | The paper notes the relevance of the use of gamification in the educational process. Its main aspects are shown, which include dynamics, mechanics, aesthetics, and interaction. Their characteristics are briefly indicated. The game elements that form the gamification process are also marked. There is a list of gaming applications and platforms, which will further expand in the report. | en |
dc.description.abstract | У тезах відзначається актуальність використання гейміфікації в навчальному процесі. Показано основні аспекти його використання, які включають динаміку, механіку, естетику та взаємодію. Коротко вказані їх характеристики. Також позначені основні ігрові елементи, що формують процес гейміфікації. Поширений перелік ігрових додатків та платформ будуть показані у доповіді. | uk |
dc.language.iso | en_US | en_US |
dc.publisher | Одеська національна академія харчових технологій | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали I Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, Одеса, 25-26 березня 2021 р. : 7-9. | uk |
dc.subject | gamification | en |
dc.subject | education process | en |
dc.subject | гейміфікація | en |
dc.subject | навчальний процес | en |
dc.title | The main aspects of using gamification in the education process | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 373.2.016 | |