Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЄренієва, А. Д.uk
dc.date.accessioned2025-09-11T13:10:40Z
dc.date.available2025-09-11T13:10:40Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49100
dc.description.abstractsegmentation, and a personalized approach. Artificial intelligence and neural networks allow for detailed user behavior analysis, boost the effectiveness of promotional activities, and implement content marketing, targeted ads, and A/B testing. Collaboration with opinion leaders and video campaigns broadens reach, while systematic monitoring of outcomes demonstrates tangible returns on digital promotion.en
dc.description.abstractструктуровану сегментацію аудиторії, персоналізований підхід.uk
dc.language.isoen_USen_US
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2025/paper/view/24511
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectоптимізація стратегіїuk
dc.subjectнейромережіuk
dc.subjectконтент-маркетингuk
dc.subjectтаргетингuk
dc.subjectвідеомаркетингuk
dc.subjectлідери думокuk
dc.subjectмоніторинг KPIuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjectstrategy optimizationuk
dc.subjectneural networksuk
dc.subjectcontent marketinguk
dc.subjecttargetinguk
dc.subjectvideo marketinguk
dc.subjectopinion leadersuk
dc.subjectKPI monitoringuk
dc.titleОптимізація цифрової маркетингової стратегії для підвищення впізнаваності брендуen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію