Show simple item record

dc.contributor.authorКраус, О. О.uk
dc.date.accessioned2025-09-11T13:12:04Z
dc.date.available2025-09-11T13:12:04Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49111
dc.description.abstractроздрібної торгівлі з метою поліпшення конкурентоспроможності продукції. Окреслено основні напрями інновацій, зокрема, інвестиції в оновлення основних засобів, застосування новітніх технологій у логістиці та автоматизацію процесів обліку та управління запасами. Також висвітлюються рекомендації щодо покращення ліквідності, зменшення залежності від позикового капіталу та оптимізації структури капіталу.uk
dc.description.abstractin order to improve the competitiveness of products. The main areas of innovation are outlined, in particular, investments in the renewal of fixed assets, the use of the latest technologies in logistics and automation of inventory accounting and management. Recommendations for improving liquidity, reducing dependence on borrowed capital and optimizing the capital structure are also highlighted. It is proposed to implement an innovative strategy through the integration of new digital platforms, automation of financial processes and development of incentive programs for employees. Implementation of these measures will help the company to improve its competitiveness, reduce financial risks and ensure sustainable growth in the modern market.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2025/paper/view/22745
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjectкапіталuk
dc.subjectсучаснийринокuk
dc.subjectproduct competitivenessuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjecttechnologyuk
dc.subjectcapitaluk
dc.subjectmodern marketuk
dc.titleІнновації для підвищення конкурентоспроможності продукції в роздрібній торгівліuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8
dc.relation.references1) . . RFID ERP- / // : . . . . . - . . , , 16 . 2024 . , 2019. . 55. 2) , . . / // : . . / ; . : . . (. .) . : , 2016. 23. 2. . 206-212. ISSN 1993-0259. 3) Parthe R. M. Comparative Analysis of Data Visualization Tools: Power BI and Tableau [Electronic resource] / Rupesh M. Parthe // INTERANTIONAL JOURNAL OF SCIENTIFIC RESEARCH IN ENGINEERING AND MANAGEMENT. 2023. Vol. 07, no. 10. P. 111. Mode of access: https://doi.org/10.55041/ijsrem26272 (date of access: 12.11.2024). 4) Maksymets O. V. "KPI" [ ] / O. V. Maksymets, S. V. Antosevych // Scientific Bulletin of UNFU. 2019. . 29, 4. . 6266. : https://doi.org/10.15421/40290413 ( : 12.11.2024). : -..., , , . , e-mail: yepifanova@vntu.edu.ua


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record