• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2025)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2025)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Стратегії адаптації підприємств алкогольної індустрії україни до сучасних викликів та ринкових тенденцій

Автор
Безсмертна, О.
Бортнюк, В.
Кравчук, А.
Дата
2025
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2025) [90]
Анотації
У статті розглянуто стратегії адаптації підприємств алкогольної індустрії України до сучасних викликів та ринкових тенденцій. Проаналізовано основні фактори, що впливають на розвиток галузі, зокрема зміни у законодавстві, зростання конкурентного середовища, вплив економічної нестабільності та зміни у споживчих перевагах. Окреслено ключові напрями адаптації підприємств, зокрема диверсифікацію продукції, цифровізацію маркетингових стратегій, впровадження екологічних стандартів та розширення експорту. Запропоновано рекомендації щодо ефективного впровадження адаптивних стратегій з урахуванням глобальних трендів і національних особливостей ринку.
 
The article considers strategies for adaptation of enterprises of the alcohol industry of Ukraine to modern challenges and market trends. The main factors influencing the development of the industry are analyzed, in particular, changes in legislation, growth of the competitive environment, the impact of economic instability and changes in consumer preferences. Key areas of adaptation of enterprises are outlined, in particular, product diversification, digitalization of marketing strategies, implementation of environmental standards and expansion of exports. Recommendations for the effective implementation of adaptive strategies taking into account global trends and national market characteristics are proposed.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49122
Відкрити
23955.pdf (319.1Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ