Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorYereniieva, A.uk
dc.contributor.authorШтовба, О.uk
dc.date.accessioned2025-09-11T13:13:04Z
dc.date.available2025-09-11T13:13:04Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49124
dc.description.abstractструктуровану сегментацію аудиторії, персоналізований підхід. Штучний інтелект і нейромережі дозволяють досліджувати поведінку користувачів, підвищувати дієвість рекламних заходів, впроваджувати контентмаркетинг, таргетовану рекламу та A/B-тестування. Співпраця з лідерами думок і залучення відеокампаній розширює охоплення, систематичний моніторинг результатів демонструє реальну віддачу від цифрового просування.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2025/paper/view/24386
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectоптимізація стратегіїuk
dc.subjectнейромережіuk
dc.subjectконтентмаркетингuk
dc.subjectтаргетингuk
dc.subjectвідеомаркетингuk
dc.subjectлідери думокuk
dc.subjectмоніторинг KPIuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjectstrategy optimizationuk
dc.subjectneural networksuk
dc.subjectcontent marketinguk
dc.subjecttargetinguk
dc.subjectvideo marketinguk
dc.subjectopinion leadersuk
dc.subjectKPI monitoringuk
dc.titleОптимізація цифрової маркетингової стратегії для підвищення впізнаваності брендуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію