Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВолос, Н.uk
dc.date.accessioned2025-09-11T13:14:14Z
dc.date.available2025-09-11T13:14:14Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49158
dc.description.abstractУ статті досліджено еволюцію маркетингових концепцій, зокрема становлення товарної орієнтації та перехід до сучасних стратегій, що базуються на задоволенні потреб споживачів, інноваціях та довгострокових взаємовідносинах. Проаналізовано основні концепції маркетингу та їх вплив на розвиток товарної політики підприємств.uk
dc.description.abstractThe article studies the evolution of marketing concepts, in particular, the formation of product orientation and transition to modern strategies based on customer satisfaction, innovation and long-term relationships. The basic concepts of marketing and their impact on the development of the product policy of enterprises are analyse.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2025/paper/view/24186
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова концепціяuk
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.subjectпродуктова стратегіяuk
dc.subjectмаркетингова орієнтаціяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing conceptuk
dc.subjectproduct policyuk
dc.subjectproduct strategyuk
dc.subjectmarketing orientationuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectconsumeruk
dc.titleФормування продуктово-орієнтованої моделі бізнесуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc338


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію