Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГордієнко, В.uk
dc.date.accessioned2025-09-11T13:14:15Z
dc.date.available2025-09-11T13:14:15Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49160
dc.description.abstractСтаття аналізує історію розвитку компанії L'Oréal як глобального лідера досягнутого шляхом адаптації до локальних ринків, інноваційності продукції та інше.uk
dc.description.abstractA study of the L'Oréal company's activities was carried out, the history of the company's development and its financial indicators were analyzed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2025/paper/view/24414
dc.subjectКомпаніяuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjectпродажіuk
dc.subjectфінансові показникиuk
dc.subjectісторія розвиткуuk
dc.subjectконкурентuk
dc.titleГлобальне лідерство компанії l'oréaluk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc338.43
dc.relation.references2. LOral. URL: https://www.loreal.com/en/group/ URL:https://www.loreal.com/en/group/about-loreal/strategy-and-model/


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію