Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorОлександр Вікторович Омельченко; <p align="justify"><span style="font-family: 'Times New Roman', serif;"><span style="font-size: smalluk
dc.date.accessioned2025-09-11T13:14:30Z
dc.date.available2025-09-11T13:14:30Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49164
dc.description.abstractДосліджено теоретичне поняття конкурентної розвідки (КР) та її значення в діяльності підприємств.uk
dc.description.abstractThe theoretical concept of competitive intelligence (CI) and its significance in business activities have been explored. The historical context of CI development, its evolution in Ukraine, and the differences in its application compared to international practices are described. Key aspects of CI are examined, including its functional features, connections with business analytics, and its role in strategic planning. Emphasis is placed on the importance of clearly distinguishing between CI and business analytics for the further advancement of these disciplines.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2025/paper/view/23057
dc.subjectконкурентна розвідкаuk
dc.subjectбізнес-аналітикаuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectконкурентне середовищеuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectстратегічне плануванняuk
dc.subjectcompetitive intelligenceuk
dc.subjectbusiness analyticsuk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.subjectcompetitive environmentuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectstrategic planninguk
dc.titleПоняття конкурентної розвідки в діяльності підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.137:658.5


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію