• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2025)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2025)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Обґрунтування доцільності впровадження технологій розпізнавання голосу у класичній грі «змійка»

Автор
Любонько, Д. О.
Арсенюк, І. Р.
Дата
2025
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2025) [171]
Анотації
Впровадження технологій розпізнавання голосу в класичні ігри відкриває нові можливості для покращення ігрового досвіду та розширення аудиторії гравців. Класична гра «Змійка» традиційно керується кнопками або клавішами, що може бути незручним для деяких користувачів. Проблема полягає в обмеженості способів керування, що може знижувати доступність гри для людей з обмеженими можливостями та зменшувати залученість гравців. Для розв'язання цієї задачі запропоновано впровадження голосового керування у гру «Змійка», що дозволить гравцям керувати рухом змійки за допомогою голосових команд. Це підвищить зручність гри, зробить її доступнішою для ширшої аудиторії та додасть новий вимір інтерактивності.
 
The introduction of voice recognition technologies into classic games opens up new opportunities to improve the gaming experience and expand the audience of players. The classic Snake game is traditionally controlled by buttons or keys, which can be inconvenient for some users. The problem lies in the limited number of control methods, which can reduce the game's accessibility for people with disabilities and reduce player engagement. To solve this problem, we propose to introduce voice control into the Snake game, which will allow players to control the movement of the snake using voice commands. This will increase the convenience of the game, make it more accessible to a wider audience, and add a new dimension of interactivity.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49273
Відкрити
23296.pdf (264.9Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ