Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКопиця, В. О.uk
dc.contributor.authorКвєтний, Р. Н.uk
dc.date.accessioned2025-09-12T10:08:47Z
dc.date.available2025-09-12T10:08:47Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49290
dc.description.abstractУ статті розглянуто підходи до прогнозування заповненості паркомісць у міських умовах із використанням моделей SARIMAX та LSTM. Модель SARIMAX базується на класичному аналізі часових рядів із врахуванням сезонності та зовнішніх регресорів, тоді як LSTM належить до архітектур глибинного навчання, здатних моделювати складні залежності у послідовних даних. Показано, що SARIMAX є ефективним для довгострокового прогнозування, тоді як LSTM краще справляється з короткостроковими завданнями в реальному часі. Отримані результати можуть бути використані для оптимізації паркувальної інфраструктури та впровадження систем підтримки прийняття рішень у міському середовищі.uk
dc.description.abstractThis paper explores approaches to forecasting parking occupancy in urban areas using SARIMAX and LSTM models. Theen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2025/paper/view/24310
dc.subjectSARIMAXuk
dc.subjectLSTMuk
dc.subjectпрогнозуванняuk
dc.subjectпаркомісцяuk
dc.subjectчасові рядиuk
dc.subjectміська інфраструктураuk
dc.subjectмашинненавчанняuk
dc.subjectSARIMAXuk
dc.subjectLSTMuk
dc.subjectforecastinguk
dc.subjectparking occupancyuk
dc.subjecttime seriesuk
dc.subjecturban infrastructureuk
dc.subjectmachine learninguk
dc.titleЗастосування моделей sarimax та lstm для прогнозування заповненості паркомісцьuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.9
dc.relation.referencesFokker S., Hoogendoorn-Lanser S., van Oort N., van Hagen M., Correia G. Short-Term Forecasting of Off-Street Parking Occupancy. Transportation Research Record, 2675(10), 2021, pp. 155169. URL: https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/03611981211036373 ( : 20.03.2025).
dc.relation.referencesVazifeh M. M., Santi P., Resta G., Strogatz S. H., Ratti C. Addressing the Minimum Fleet Problem in On-Demand Urban Mobility. Nature, 557(7706), 2018, pp. 534538. URL: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29795256 ( : 20.03.2025).
dc.relation.referencesRosenblum J., Hudson A. W., Ben-Joseph E. Parking Futures: An International Review of Trends and Speculation. Land Use Policy, 91, 2020, p. 104054. URL: https://ideas.repec.org/a/eee/lauspo/v91y2020ics0264837718313978.html ( : 20.03.2025).
dc.relation.referencesKodransky M., Hermann G. Europes Parking U-Turn: From Accomodation to Regulation. Institute for Transportation and Development Policy, New York, NY, 2010. URL: https://www.researchgate.net/publication/265083603_Europe's_Parking_Uturn_From_Accommodation_to_Regulation ( : 20.03.2025).
dc.relation.referencesArnott R., Inci E. An Integrated Model of Downtown Parking and Traffic Congestion. Journal of Urban Economics, 60(3), 2006, pp. 418442. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0094119006000386 ( : 20.03.2025).


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію