dc.contributor.author | Фасоля, А. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-01-26T15:23:32Z | |
dc.date.available | 2016-01-26T15:23:32Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Фасоля А. М. Особистісно орієнтована освіта: різноманітність парадигм [Текст] / А. М. Фасоля // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2011. - № 2. - С. 192-195. | uk |
dc.identifier.issn | 1997-9274 | |
dc.identifier.issn | 1997-9266 | |
dc.identifier.uri | http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1419 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6248 | |
dc.description.abstract | Охарактеризовано існуючі парадигми особистісно зорієнтованої освіти. Розкрито сутність, зазначено ознаки, принципи, функції культурологічної парадигми, її відповідність вимогам часу. | uk |
dc.description.abstract | Дана характеристика существующих парадигм личностно ориентированного образования. Раскрыта сущность, названы признаки, принципы, функции культурологической парадигмы, ее соответствие требованиям времени. | ru |
dc.description.abstract | The existing paradigms of personally oriented education are characterized in the paper. There had been described the essence, given features, principles, functions of culturological paradigm, its correspondence to contemporary requirements. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.title | Особистісно орієнтована освіта: різноманітність парадигм | uk |
dc.title.alternative | Personally oriented education: the variety of paradigms | en |
dc.title.alternative | Личностно ориентированное образование: разнообразие парадигм | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 371.311.1.042-056.3:008 | |