Відображеня елементи 281-300 із 4109

    • Реверс-інженерія для оцінки якості програмного продукту 

      Туренко, В. Р.; Романюк, О. В. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Розглянуто поняття реверс-інженерії та процес її застосування для оцінювання якості програмного продукту. Розглянуто переваги, які надає метод реверс-інженерії при оцінюванні якості архітектури, дизайну та безпеки.
    • Застосування служби розпізнавання зображень Google Cloud Vision у процесі розробки програмного забезпечення 

      Токарчук, Д. О.; Майданюк, В. П. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      У тезах розглядаються актуальні можливості використання технології розпізнавання зображень в процесі створення програмного забезпечення. Аналізується актуальність впровадження розпізнавання зображень в сучасному програмному ...
    • Порівняльний аналіз складності двох алгоритмів розв’язку однієї задачі 

      Ткаченко, О. М.; Шклярук, М. В. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Порівняно два алгоритми з однаковою складністю для розв’язку однієї задачі. Визначено, що час виконання алгоритму залежить не тільки від його складності.
    • Usability in Scope of Performance in Gaming Industry 

      Storozhuk, Y. V.; Kovalenko, O. O. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Gaming has evolved from a niche hobby to a global phenomenon, with millions of players around the world. As the industry continues to grow, so does the importance of usability in gaming. Usability, in the context of gaming, ...
    • Методи та програмні засоби для редагування відеоігор 

      Складанюк, О.О.; Майданюк, В.П. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      у даній роботі проведено огляд основних методів та програмних засобів, що використовуються для редагування відеоігор з метою поліпшення геймплею та візуального враження гравців
    • Сучасні цифрові технології для автоматизованого управління складським обліком 

      Сіянко, М.О.; Ліщинська, Л.Б. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Наведено розгляд сучасного стану цифрових технологій для ведення складського обліку. Огляд рівня їх розвитку та затребуваність на ринку.
    • Розробка методів і засобів для систем адаптивного тестування знань 

      Ситніков, Є. О. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      публікація презентує розробку методів та засобів для системи адаптивного тестування знань. Система окрім класичного алгоритму підбору завдань за складністю включає алгоритм визначення оцінки тестованого за допомогою ...
    • Аналіз впливу вхідних даних на час виконання алгоритму сортування 

      Сивуля, В. Ю.; Ткаченко, О. М. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Аналіз впливу вхідних даних на час виконання алгоритмів сортування є важливою частиною досліджень у сфері обробки даних. Алгоритми сортування відрізняються за ефективністю залежно від характеристик вхідних даних, таких як ...
    • Розробка експертної системи багатокритеріальної оцінки житлової нерухомості в ділових іграх 

      Сєріков, А.І.; Катєльніков, Д.І. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Перша складність експертної багатокритеріальної оцінки житлової нерухомості в ділових іграх - кількість реальних факторів, що впливають на оцінку. Друга складність - об’єм даних по нерухомості. Третя складність - потенційна ...
    • Аналіз 3D-моніторів 

      Сергієнко, О. С.; Романюк, О. Н. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Проведено аналіз 3D-моніторів
    • Аналіз вебсайтів для допомоги з вибором книги та напрямки їх удосконалення 

      Серветник, Б. В.; Голюс, Д. О.; Цугель, Р. С.; Поліщук, Я. Ю.; Романюк, О. В. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Визначено фактори, що впливають на вибір книг. Проведено аналіз функціональних можливостей вебсайтів, що допомагають підібрати книгу користувачу. Визначено напрямки розвитку таких сайтів.
    • Аналіз додатків-порадників для молоді та напрямки їх удосконалення 

      Сентюрін, Є.Є.; Кочнєв, Є.А.; Антонюк, В.В.; Ліщинський, А.С.; Бабюк, Н.П. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Розглянуто переваги та недоліки додатків-порадників, що дозволяють краще зрозуміти процес та особливості розробки додатків-порадників. Визначено напрямки розвитку додатків-порадників.
    • Мікросервісна архітектура для системи управління обігом антикваріату 

      Сафо, В. В. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Ця публікація присвячена дослідженню та впровадженню мікросервісної архітектури в систему управління обігом антикваріату. Зазначена архітектура є сучасним та ефективним рішенням для оптимізації та покращення функціонування ...
    • Дослідження методів оптимізації ігрових рушіїв action ігор мобільних додатків 

      Самарасінгхе, Д. С. В.; Рейда, О. М. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Розроблено asset PoolManager для Unity3D, який призначений для оптимізації використання ресурсів системи. Основну оптимізацію яку виконує asset є фрагментація пам’яті. Призначення PoolManager полягає у створенні масиву ...
    • Аналіз вбудованих графічних процесорів 

      Романюк, О. Н.; Мазур, В. В.; Глоба, А. Р.; Снігур, А. В. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      проведено аналіз існуючих вбудованих графічних процесорів.
    • Елементи штучного інтелекту в програмі Adobe Photoshop 

      Романюк, О. Н.; Бойко, О. П.; Мельник, А. В.; Чехместрук, Р. Ю. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      проаналізовано використання елементів штучного інтелекту. в програмі Аdobe Photoshop
    • Аналіз сучасних програмних продуктів для розробки web-сайтів 

      Романюк, О. Н.; Корягіна, Д. О. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Проведено аналіз програмних продуктів на ринку, які призначені для розробки веб-сайтів, враховуючи їх функціональність, переваги та недоліки.
    • Використання програмного пакета Substance Painter для розробки 3Д моделей 

      Романюк, О. Н.; Станіславенко, Є. Г.; Мельник, А. В.; Романюк, С. О. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Розглянуто використання програмного пакета Substance painter для розробці 3Д моделей
    • Програмні продукти підтримки педагогічних квестів 

      Рейда, О.М.; Коваленко, О.О.; Антипенко, Я.Д. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Педагогічний квест є одним з сучасних методів викладання, закріплення знань здобувачів, дієвою формою гейміфікації для різних цільових аудиторій. Програмні продукти підтримки дозволяють викладачам та учасникам квесту швидко ...
    • Аналіз DirectX 

      Рейда, М. О.; Черній, А. О.; Романюк, О. Н.; Рейда, О. М. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      DirectX — це набір API функцій, розроблених для ефективного вирішення завдань відображення та обробки графічних даних у процесі розробки програм для операційної системи Microsoft Windows. В основному застосовується для ...