Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії: Недавні надходження
Відображеня елементи 261-280 із 4109
-
Програмний засіб ведення обліку обслуговування автомобіля та його тестування
(ВНТУ, 2023)Розроблено програмний засіб ведення обліку обслуговування автомобіля та виконано його тестування. -
Програмний комплекс для відстеження пересування людини у зоні відеоспостереження
(ВНТУ, 2023)Створено програмний комплекс по виділенню та відстеженню пересування людини у зоні відеоспостереження із використанням пошуку області руху та знаходження рухомих об`єктів -
Optical system visualization of combined reflectance model based on cubic and quadratic functions
(SPIE, 2023-12-20)In the article the combined reflectance model based on quadratic and cubic polynomials is discussed. The main characteristics of physically accurate Torrance-Sparrow, Löw models and empirical Blinn, Phong, Schlick models ... -
Вдосконалений алгоритм Дейкстри
(Херсонський національний технічний університет, 2023)Сучасний світ вимагає постійного вдосконалення технологій та методів управління транспортними засобами, зокрема в умовах програмних систем позиціювання в режимі реального часу. Тема «Методи оптимізації траєкторії руху ... -
Аналіз ринку відеоігор
(Херсонський національний технічний університет, 2023)Ринок відеоігор продовжував зростати в 2021 році. За даними, розмір ринку відеоігор у 2021 році становив $189,3 мільярдів. Основними факторами, які сприяють зростанню ринку, є збільшення кількості гравців, розвиток технологій ... -
Використання тензорів у машинному навчанні
(Херсонський національний технічний університет, 2023)Машинне навчання знайшло своє застосування у багатьох галузях науки і техніки. Тому що дозволяє автоматизувати процеси, що не піддаються автоматизації за допомогою імперативного або декларативного алгоритмічного програмування. ... -
Редагування та розробка відеоігор у сучасній тенденції розвитку інформаційних технологій.
(Херсонський національний технічний університет, 2023)Відеоігри стали невіддільною частиною сучасної розваги, а їх успіх значною мірою залежить від якості геймплею та візуального втілення. У цьому контексті важливим аспектом є редагування відеоігор з метою поліпшення гравцівського ... -
Вибір методу зафарбовування для задач рендерингу
(Херсонський національний технічний університет, 2023)Найбільш складні та трудомісткі обчислення на етапі рендерингу мають місце при зафарбовуванні тривимірних графічних об’єктів. При зафарбовуванні для всіх точок поверхонь визначають координати, а також їх інтенсивності ... -
Використання інформаційних технологій у системах штучного інтелекту, блокчейну та Інтернет-речей
(Херсонський національний технічний університет, 2023)Останнім часом інформаційні технології стають невід’ємною частиною нашого життя. Проявом цього є стрімкий розвиток цих технологій, який впливає на різні сфери: бізнес, освіта, медицина, надання різноманітних послуг тощо. ... -
Шейдерна технологія зафарбовування
(Херсонський національний технічний університет, 2023)Важливою задачею комп’ютерної графіки є підвищення продуктивності та реалістичності, що передбачає розробку нових апаратних і програмних рішень . Останніми роками широкого поширення отримала технологія шейдеров. Шейдер є ... -
Багатопроектні середовища та спільна розробка інтерактивних веб-інтерфейсів
(Херсонський національний технічний університет, 2023)Сучасне інформаційне суспільство надає величезний акцент на інтернет як найпоширеніше та динамічне середовище для взаємодії, споживання інформації та здійснення операцій. Ця зростаюча залежність від веб-технологій створює ... -
Метапрограмування в .Net з використанням Expression
(Херсонський національний технічний університет, 2023)Використання метапрограмування у процесі розробки програмного забезпечення засобами платформи .NET є доволі поширеною практикою, адже це дозволяє писати більш узагальнений код. Такий підхід дозволяє розробляти додатки зі ... -
Формування зображення рельєфної поверхні тривимірних об’єктів
(Херсонський національний технічний університет, 2023)У процесі формування реалістичних зображень у комп’ютерній графіці важливу роль відіграють оптичні властивості відтворюваного об’єкта, за які відповідає двопроменева дистрибутивна функція відбивної здатності (ДФВЗ). ДФВЗ ... -
Аналіз векторних графічних редакторів
(Херсонський національний технічний університет, 2023)Векторні графічні редактори - це тип програмного забезпечення, призначеного для створення та редагування векторної графіки. Векторна графіка відрізняється від растрової тим, що вона базується на математичних формулах для ... -
Удосконалення методів оцінювання та ранжування проєктів за допомогою інтелектуальних алгоритмів
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)Дана теза присвячена дослідженню впровадження інтелектуальних алгоритмів у процес оцінки краудфандінгових проектів. Зокрема, аналізуються існуючі методи оцінок їх основні недоліки та використання інтелектуальних алгоритмів ... -
Рекомендаційна система для вибору рекреаційних зон
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)Розглянуто проблему вибору рекреаційних зон відпочинку в умовах інформаційної перенасиченості та динамічних змін вподобань сучасного користувача. Обґрунтовано необхідність створення рекомендаційної системи, яка має базуватись ... -
Методи та програмні засоби оптимізації структури витрат з використанням штучного інтелекту
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)В роботі виконано аналіз методів та програмних засобів для ефективної оптимізації структури витрат з використанням штучного інтелекту. Центральне місце займає розробка новаторського мобільного додатку, що використовує ... -
Аналіз платформ для роботи з флеш-картками
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)Розглянуто функціональні можливості платформ, що дозволяють працювати з електронним варіантом флеш-карток. Визначено напрямки розвитку таких платформ. -
Геймифікація в мобільних системах підтримки дистанційного навчання
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)Системи підтримки дистанційного навчання – це системи, які покращують та полегшують процеси дистанційного навчання, включаючи гейміфікацію всього процесу, що є інноваційним підходом до навчання, який поєднує в собі ... -
Метод скінченних елементів для симуляції тканин
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)Проаналізовано метод скінченних елементів для симуляції тканин.