Оптимізація маркетингової діяльності у сфері «BUSINESS TO BUSINESS»
Author
Нікіфорова, Л. О.
Мещерякова, Т. К.
Ковтун, Р. В.
Nikiforova, L. O.
Mescheriakova, T. K.
Кovtyn, R. V.
Date
2013-03-29Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ЕПВМ [370]
Abstract
В статті побудована теоретична модель для опису оптимізація маркетингової діяльності у сфері «business to business». На основі такої моделі побудована технологія для експериментального визначення ефективності діяльності маркетолога. Отримані результати дозволяють сформувати ефективну систему маркетингової діяльності у сфері «business to business» та розвитку персоналу, яка буде базуватися на виконанні наступних умов: pi>pk, коли i<k; Ci>Ck, коли i<k. Дані результати можуть бути використані з
урахуванням особливостей конкретного кадрового потенціалу підприємства, і тому їх застосування є
перспективним для підвищення економічної ефективності як окремої фірми, так і економіки в цілому. The theoretical model for describing the marketing optimization in «business to business» is considered in this article. The technology for experimental determination of a marketer effective activity is based on this model. To create a situation for
negotiation specialists in B2B-marketing is applied game-theoreticapproach that allows to describe the process of reconciling the interests of its members – the parties (buyer and seller), called "players" and the process of selling a product or a service is called
"game". The obtained results allow to create effective marketing activities in «business to business» and staff development, which
will be based on the following conditions: pi>pk, when i<k; Ci>Ck,wherei<k
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7994