Деякі підходи до оцінки ефективності інноваційних технологій професійного навчання
| dc.contributor.author | Сердюк, В. Р. | uk |
| dc.contributor.author | Заюков, І. В. | uk |
| dc.date.accessioned | 2016-02-23T15:13:32Z | |
| dc.date.available | 2016-02-23T15:13:32Z | |
| dc.date.issued | 2004 | |
| dc.identifier.citation | Сердюк В. Р. Деякі підходи до оцінки ефективності інноваційних технологій професійного навчання [Текст] / В. Р. Сердюк, І. В. Заюков // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2004. - № 4. - С. 11-115. | uk |
| dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8620 | |
| dc.description.abstract | Для забезпечення необхідних умов розвитку освіти в Україні, а особливо системи професійно-технічної освіти (ПТО), необхідно провести комплекс заходів щодо її реформування, що зумовлено такими факторами як динамічні зміни у виробництві, розвиток інформаційних і комунікаційних технологій, світові тенденції глобалізації економіки тощо. | uk |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.subject | Інноваційні технології | uk |
| dc.subject | професійне навчання | uk |
| dc.title | Деякі підходи до оцінки ефективності інноваційних технологій професійного навчання | uk |
| dc.type | Article | |
| dc.identifier.udc | 377.1:331.52 (048) |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Наукові роботи каф. БМГА [1711]
статті, матеріали конференцій

