Генеза поняття духовності в педагогічній думці України (друга половина XIX – 20-ті роки XX століття)
Автор
Прищак, М. Д.
Прыщак, Н. Д.
Pryschak, M. D.
Дата
2008Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
В монографії здійснено цілісний та системний історико-педагогічний аналіз генези поняття духовності в педагогічній думці Укра-їни (друга половина ХІХ – 20-ті роки ХХ століття). Проаналізовано та уза-гальнено сучасні погляди на питання духовності та історіографію з про-блеми дослідження; виявлені історичні, соціально-педагогічні чинники буттєвої та категорійної ідентифікацій духовності, проаналізовано вплив генези духовності на розвиток освіти; розкрито науковий дискурс пробле-ми в досліджуваний період; показано тенденції врахування досвіду генези в процесі трансформації сучасної освіти України.
Монографія розрахована на наукових працівників, викладачів, аспі-рантів, студентів. В монографии осуществлен целостный и системный историко-педагогический анализ генезиса понятия духовности в педагогической мысли Украины (вторая половина XIX - 20-е годы ХХ века). Проанализированы и обобщены современные взгляды на вопросы духовности и историографию по проблеме исследования; обнаружены исторические, социально-педагогические идентификации духовности, проанализировано влияние генезиса духовности на развитие образования; раскрыто научный дискурс проблемы в исследуемый период; показано тенденции учета опыта генезиса в процессе трансформации современного образования Украины. The monograph the integral and systematic historical and pedagogical analysis of the genesis of the concept of spirituality in educational thought of Ukraine (the second half of the nineteenth - 20 years of the twentieth century). Analyzes and summarizes current views on issues of spirituality and historiography on the study; found historical, social and educational factors identifications spirituality, the influence of spirituality on the genesis of the development of education; scientific discourse revealed problems in the study period; trends show consideration the genesis of experience in the transformation of modern education in Ukraine.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9023
Відкрити
Пов'язані елементи
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Розвиток поняття духовності в педагогічній думці України періоду національно-визвольних змагань (1917 – 1920 рр.): спроба парадигмального аналізу
Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2006)Зроблено спробу дослідження проблеми генези поняття духовності в педагогічній думці України 1917 – 1920-х рр. Проаналізовано соціально-політичні, теоретичні аспекти трансформації поняття духовності, трансформації парадигм ... -
Проблеми ґенези поняття духовності в педагогічній думці України 20-х років ХХ століття
Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2006)Зроблено спробу дослідження проблеми трансформації поняття духовності у період встановлення радянської влади. Особливістю цього періоду є процес заміни трансцендентних, особистісних, національних чинників генези духовності ... -
Трансформація поглядів на сутність та зміст поняття духовності в педагогічній спадщині Я. Чепіги
Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал, 2007)Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині Я.Чепігі. Увага акцентується на аналізі трансформації поглядів педагога на сутність і зміст духовності.