Methods of correction speaking mistakes as a positive learning experience of foreign language
Анотації
У даній статті розглядаються техніки та поради з корекції помилок допущених студентами під час усного мовлення на занятті з англійської мови. Основна частина спрямована на вивчення питання щодо необхідності корегування помилок в певних ситуаціях та їх розподілу за категоріями. Мета статті полягає в тому, щоб узагальнити методи корекції помилок і надати позитивний погляд на помилки, так як вони часто бувають свідченням процесу навчання. This article deals with tips and techniques of correcting mistakes of English learning students’ speaking in the classroom. The main part is focused on division of mistakes into categories and on studying of the question if to correct or not and in which situations the correction is needed. The aim of the article is to summarize techniques of mistake correction and to enable a positive view on mistakes, because they are often evidence of the learning process.
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс:
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2017/paper/view/2421
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17777