Застосування гібридного моделювання при розробці гідроімпульсного привода віброударного пристрою для розвантаження кузовів-самоскидів транспортних засобів
Автор
Іскович-Лотоцький, Р. Д.
Іванчук, Я. В.
Веселовський, Я. П.
Дата
2014-11-15Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ГМ [396]
- Наукові роботи каф. КН [813]
Анотації
Моделювання складних виробів, механізмів, пристроїв та установок вимагає застосування маси різноманітних операцій, не схожих по типології. Зокрема, перспективним напрямком є застосування гібридного методу моделювання, що дозволяє виконувати побудову різних за конструкцією деталей поєднуючи каркасну, поверхневу, твердотільну геометрію і використовувати комбінації жорстко-розмірного (з явним заданням геометрії) та параметричного моделювання. Моделирование сложных изделий, механизмов, устройств и установок
требует применения массы разнообразных операций, не похожих по
типологии. В частности, перспективным направлением является применение
гибридного метода моделирования, что позволяет выполнять построение
различных по конструкции деталей сочетая каркасную, поверхностную,
твердотельную геометрию и использовать комбинации жестко-размерного (с
явным заданием геометрии) и параметрического моделирования.
Моделирование гидроимпульсного привода виброударного устройства для
разгрузки кузовов-самосвалов транспортных средств проводится с помощью
системы автоматизированного проектирования, а именно в программной
среде КОМПАС-3D, при применении гибридного моделирования. Modeling of complex products, mechanisms, devices and systems requires a
mass variety of operations that are not similar in typology. In particular, a promising
direction is the use of hybrid simulation technique that allows you to build various
components combining wireframe, surface, solid geometry, and use a combination of
hard-dimensional (with explicit reference geometry and parametric modeling).
Modeling hydroimpulsive drive vibroshocking device for unloading the bodies of
dump trucks vehicles is carried out using computer-aided design, namely in the
software environment of KOMPAS-3D, the application of hybrid modeling.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10181