Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМарчук, А. О.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T20:42:32Z
dc.date.available2016-05-26T20:42:32Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationМарчук А. О. Direct and interactive marketing [Електронний ресурс] / А. О. Марчук // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2016/paper/view/721.en
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2016/paper/view/721
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10463
dc.description.abstractThe article considers advantages of direct and interactive marketing and the ways of their application.en
dc.description.abstractВ статті розглянуто переваги прямого і непрямого маркетингу та шляхи їх застосування.uk
dc.language.isoen_USen
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectпрямий маркетингuk
dc.subjectінтерактивний маркетингuk
dc.subjectінтернет оголошенняuk
dc.subjectзв’язокз покупцемuk
dc.subjectdirect marketingen
dc.subjectinteractive marketingen
dc.subjectonline adsen
dc.subjecta contact with a customeren
dc.titleDirect and interactive marketingen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію