Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСердюк, Т. В.uk
dc.contributor.authorЛавровська, Т. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:01:05Z
dc.date.available2016-05-26T21:01:05Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationСердюк Т. В. Маркетингові аспекти діяльності в розвитку будівельного підприємства [Електронний ресурс] / Т. В. Сердюк, Т. В. Лавровська // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2016/paper/view/141.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2016/paper/view/141
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10652
dc.description.abstract     Розглянуто специфіку маркетингової діяльності будівельних підприємств в Україні. Досліджено організаційні особливості маркетингової діяльності, будівельної організації як рекламного елемента.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectМаркетингuk
dc.subjectрозвиток будівельного ринкуuk
dc.subjectбудівельна галузьuk
dc.subjectMarketing in buildingen
dc.subjectbuilding market developmenten
dc.subjectbuilding industryen
dc.subjectконцернів та інших господарюючих суб'єктівen
dc.titleМаркетингові аспекти діяльності в розвитку будівельного підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію