dc.contributor.author | Мокін, О. Б. | uk |
dc.contributor.author | Мокін, Б. І. | uk |
dc.contributor.author | Лобатюк, В. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-05-26T21:14:04Z | |
dc.date.available | 2016-05-26T21:14:04Z | |
dc.date.issued | 2016-03 | |
dc.identifier.citation | Мокін О. Б. Моделі оптимального руху гібридного автомобіля у фазі створення тяги лише електроприводом [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2016/paper/view/397. | uk |
dc.identifier.uri | http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2016/paper/view/397 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10765 | |
dc.description.abstract | В наукові роботі, якій присвячена дана доповідь, розв’язана задача оптимізації руху гібридного автомобіля з комбінованим приводом від двигуна внутрішнього згорання та від електричного двигуна постійного струму дорогою, яка крім горизонтальних ділянок містить спуски та підйоми, за умов, що тягове зусиллястворюється лише за допомогою системи електропривода при вимкненому двигуні внутрішнього згорання. | uk |
dc.description.abstract | In scientific work, which is devoted to this report, solve the problem optimization of the vehicle with a combined drive of the internal combustion engine and the electric motor of a direct current path that includes in addition to the horizontal sections of descents and climbs, and the movement is carried out only with the electric system in the internal combustion engine is switched off. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | оптимізація руху | uk |
dc.subject | гібридний автомобіль | uk |
dc.subject | двигун постійного струму | uk |
dc.subject | двигун внутрішнього згоряння | uk |
dc.subject | which is devoted to this report | en |
dc.subject | solve the problem optimization of the vehicle with a combineddrive of the internal combustion engine and the electric motor of a direct current path that includes in addition to thehorizontal sections of descents and climbs | en |
dc.subject | and the movement is carried out only with the electric system in the internalcombustion engine is switched off | en |
dc.subject | traffic optimization | en |
dc.subject | hybrid car | en |
dc.subject | the DC motor | en |
dc.subject | the internal combustion engine | en |
dc.subject | якій присвячена наша попередня доповідь | uk |
dc.subject | нами здійснена трансформаціяматематичних моделей транспортних засобів з комбінованим приводом від двигуна внутрішньогозгорання та від електричного двигуна постійного струму до задачі оптимізації їх руху дорогою | uk |
dc.subject | яка крім горизонтальних ділянок містить спуски та підйоми | uk |
dc.subject | вибрані критерії оптимізації та обмеження ізапропонована схема декомпозиції задачі для випадків | uk |
dc.subject | коли один із приводів з якоїсь причини непрацює та коли вони створюють тягове зусилля на валу одночасно | uk |
dc.title | Моделі оптимального руху гібридного автомобіля у фазі створення тяги лише електроприводом | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 62-838 | |