Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМокін, О. Б.uk
dc.contributor.authorМокін, Б. І.uk
dc.contributor.authorЛобатюк, В. А.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:14:04Z
dc.date.available2016-05-26T21:14:04Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationМокін О. Б. Моделі оптимального руху гібридного автомобіля у фазі створення тяги лише електроприводом [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2016/paper/view/397.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2016/paper/view/397
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10765
dc.description.abstractВ наукові роботі, якій присвячена дана доповідь, розв’язана задача оптимізації руху гібридного автомобіля з комбінованим приводом від двигуна внутрішнього згорання та від електричного двигуна постійного струму дорогою, яка крім горизонтальних ділянок містить спуски та підйоми, за умов, що тягове зусиллястворюється лише за допомогою системи електропривода при вимкненому двигуні внутрішнього згорання.uk
dc.description.abstractIn scientific work, which is devoted to this report, solve the problem optimization of the vehicle with a combined drive of the internal combustion engine and the electric motor of a direct current path that includes in addition to the horizontal sections of descents and climbs, and the movement is carried out only with the electric system in the internal combustion engine is switched off.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectоптимізація рухуuk
dc.subjectгібридний автомобільuk
dc.subjectдвигун постійного струмуuk
dc.subjectдвигун внутрішнього згорянняuk
dc.subjectwhich is devoted to this reporten
dc.subjectsolve the problem optimization of the vehicle with a combineddrive of the internal combustion engine and the electric motor of a direct current path that includes in addition to thehorizontal sections of descents and climbsen
dc.subjectand the movement is carried out only with the electric system in the internalcombustion engine is switched offen
dc.subjecttraffic optimizationen
dc.subjecthybrid caren
dc.subjectthe DC motoren
dc.subjectthe internal combustion engineen
dc.subjectякій присвячена наша попередня доповідьuk
dc.subjectнами здійснена трансформаціяматематичних моделей транспортних засобів з комбінованим приводом від двигуна внутрішньогозгорання та від електричного двигуна постійного струму до задачі оптимізації їх руху дорогоюuk
dc.subjectяка крім горизонтальних ділянок містить спуски та підйомиuk
dc.subjectвибрані критерії оптимізації та обмеження ізапропонована схема декомпозиції задачі для випадківuk
dc.subjectколи один із приводів з якоїсь причини непрацює та коли вони створюють тягове зусилля на валу одночасноuk
dc.titleМоделі оптимального руху гібридного автомобіля у фазі створення тяги лише електроприводомuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc62-838


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію