• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії
  • Кафедра екології, хімії та технологій захисту довкілля
  • Наукові роботи каф. ЕХТЗД
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії
  • Кафедра екології, хімії та технологій захисту довкілля
  • Наукові роботи каф. ЕХТЗД
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Будівельно-акустичні засоби зниження транспортного шуму автомагістралей

Author
Петрук, В. Г.
Васильківський, І. В.
Тищенко, О. О.
Кватернюк, С. М.
Петрук, В. Г.
Васильковский И. В.
Тищенко, О. О.
Кватернюк, С. М.
Petruk, V. G.
Vasilkivskiy, I. V.
Tishchenko, O. O.
Kvaternyuk, S. M.
Date
2006
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ЕХТЗД [676]
Abstract
Рівень вуличних шумів визначається інтенсивністю, швидкістю руху, складом транспортного потоку, архітектурно-планувальним рішенням (профіль вулиці, щільність забудови, стан покриття дороги, наявність зелених насаджень тощо). Кожний із цих факторів здатний змінити рівень транспортного шуму до 10 дБА. Дія шуму на організм людини не обмежується тільки дією на органи слуху. Подразнення шумом передається в центральну й вегетативну нервову систему, а через неї впливає на внутрішні органи, призводячи до різних змін в їхньому функціональному стані.
 
Уровень уличных шумов определяется интенсивностью, скоростью движения, составом транспортного потока, архитектурно-планировочным решением (профиль улицы, плотность застройки, состояние покрытия дороги, наличие зеленых насаждений и т.п.). Каждый из этих факторов способен изменить уровень транспортного шума до 10 дБА. Действие шума на организм человека не ограничивается только воздействием на органы слуха. Раздражение шумом передается в центральную и вегетативную нервную систему, а через нее воздействует на внутренние органы, приводя к различным изменениям в их функциональном состоянии.
 
The level of street noise determined by the intensity, speed, traffic composition, architectural and planning decisions (street profile, density, road surface condition, presence of green spaces, etc.). Each of these factors can change the level of traffic noise to 10 dBA. Effects of noise on humans is not just limited effect on hearing. Irritating noise transmitted to the central and autonomic nervous system, and through it affects the internal organs, leading to various changes in their functional state.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/1115
View/Open
Construction and acoustic means reducing traffic noise motorways.pdf (61.09Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ