Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЯнович, М. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:56:37Z
dc.date.available2016-05-26T21:56:37Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationЯнович М. В. Обґрунтування вибору оптимальної зовнішньоекономічної стратегії підприємства [Електронний ресурс] / М. В. Янович // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/1389.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/1389
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11248
dc.description.abstractВ статті досліджено основні проблеми формування та тенденції розвитку маркетинг-менеджменту у зовнішньоекономічній діяльності українських підприємств. Управління маркетингом у сфері зовнішньоекономічної діяльності включає дослідження основних характеристик сучасного світового ринку, його динаміки, тенденцій розвитку; розробку стратегії виходу і діяльності на потенційному зарубіжному ринку; визначення проблем і специфіки технології маркетингової діяльності на зовнішніх ринках.uk
dc.description.abstractIn the article the basic problems of development and trends of marketing management in foreign economic activities of Ukrainian enterprises. Marketing management in foreign economic activity includes the study of the basic characteristics of the modern global market, its dynamics and trends of development; development of exit strategies and activities to potential foreign markets; identification of problems and specific technology marketing activities in foreign markets.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk
dc.subjectсвітовий ринок міжнародниймаркетингuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectforeign trade activityen
dc.subjectworld marketen
dc.subjectinternational marketingen
dc.titleОбґрунтування вибору оптимальної зовнішньоекономічної стратегії підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.9


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію