Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГлущенко, Л. Д.uk
dc.contributor.authorПілявоз, Т. М.uk
dc.date.accessioned2016-06-12T15:42:02Z
dc.date.available2016-06-12T15:42:02Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationГлущенко Л. Д. Концепція маркетингової стратегії в управлінні інноваційним розвитком підприємств [Текст] / Т. М. Пілявоз, Л. Д. Глущенко Л.Д. // Міжнар. наук.- практ. конференція "Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст". - Полтава, ПУЕТ, 2015.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11835
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПолтавський університет економіки і торгівліuk
dc.subjectінноваційний розвитокuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.titleКонцепція маркетингової стратегії в управлінні інноваційним розвитком підприємствuk
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію