dc.contributor.author | Бурєнніков, Ю. А. | uk |
dc.contributor.author | Дерібо, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Буренников, Ю. А. | ru |
dc.contributor.author | Дерибо, А. В. | ru |
dc.contributor.author | Burennikov, Yu. A. | en |
dc.contributor.author | Deribo, O. V. | en |
dc.date.accessioned | 2016-06-12T20:03:08Z | |
dc.date.available | 2016-06-12T20:03:08Z | |
dc.date.issued | 1994 | |
dc.identifier.citation | Бурєнніков Ю. А. Тестовий контроль знань студентів, як засіб підвищення ефективності навчального процесу [Текст] / Ю. А. Бурєнніков, О. В. Дерібо // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 1994. – № 2. – С. 81–84. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11844 | |
dc.description.abstract | Розглянуті науково-методичні основи тестування для контролю знань студентів у ВНЗ.
Сформульовані вимоги до тесту, описані основні форми тестових завдань і правила їх складання. Наведені приклади тестових завдань з різних предметних областей, також деякі результати використання тестового контролю знань у Вінницькому державному технічному університеті. | uk |
dc.description.abstract | Рассмотрены научно-методические основы тестирования для контроля знаний студентов в ВУЗе.
Сформулированы требования к тесту, описаны основные формы тестовых заданий и правила их составления. Приведены примеры тестовых заданий из разных предметных областей, также некоторые результаты использования тестового контроля знаний в Винницком государственном техническом университете. | ru |
dc.description.abstract | Scientifically-methodical bases of testing for control of knowledge of students are considered in Institution of higher learning.
Requirements are set forth to the test, the basic forms of test tasks and rule of their drafting are described. Examples of test tasks are made from different subject domains, also some results of the use of test control of knowledge in the Vinnytsya state technical university. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний технічний університет | uk |
dc.subject | навчальний процес | uk |
dc.subject | оцінювання досягнень | uk |
dc.subject | педагогічна кваліметрія | uk |
dc.subject | контроль знань | uk |
dc.subject | тестування | uk |
dc.subject | форми тестових завдань | uk |
dc.subject | вимоги до тестів і тестових завдань | uk |
dc.subject | послідовність розробки тестів | uk |
dc.subject | учебный процесс | ru |
dc.subject | оценивание достижений | ru |
dc.subject | педагогическая квалиметрия | ru |
dc.subject | контроль знаний | ru |
dc.subject | тестирования | ru |
dc.subject | формы тестовых заданий | ru |
dc.subject | требования к тестам и тестовым заданиям | ru |
dc.subject | последовательность разработки тестов | ru |
dc.subject | educational process | en |
dc.subject | evaluation of achievements | en |
dc.subject | pedagogical qualimetry | en |
dc.subject | control of knowledge | en |
dc.subject | testing | en |
dc.subject | form of test tasks | en |
dc.subject | requirements to the tests and test tasks | en |
dc.subject | sequence of development of tests | en |
dc.title | Тестовий контроль знань студентів, як засіб підвищення ефективності навчального процесу | uk |
dc.title.alternative | Тестовый контроль знаний студентов, как средство повышения эффективности учебного процесса | ru |
dc.title.alternative | Test control of knowledge of students as a means of increasing the efficiency of the educational process | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 378.146 | |