Обґрунтування рівня масштабності науково-освітнього бренду «Вінницький національний технічний університет»
Author
Штовба, О. В.
Date
2013Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [353]
Abstract
На основі конкурентного аналізу встановлено, що науково-освітній бренд «Вінницький національний технічний університет» доцільно формувати за національним рівнем масштабності на ринку наукових досліджень та регіональним рівнем на ринку освітніх послуг. На основі конкурентного аналізу встановлено, що науково-освітній бренд «Вінницький національний технічний університет» доцільно формувати за національним рівнем масштабності на ринку наукових досліджень та регіональним рівнем на ринку освітніх послуг The carried competitive analysis proves that scientific-educational brand “Vinnytsia National Technical University” should be formed on national market of scientific researches and on regional market of educational services
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12184