Обґрунтування рівня масштабності науково-освітнього бренду «Вінницький національний технічний університет»
Автор
Штовба, О. В.
Дата
2013Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [353]
Анотації
На основі конкурентного аналізу встановлено, що науково-освітній бренд «Вінницький національний технічний університет» доцільно формувати за національним рівнем масштабності на ринку наукових досліджень та регіональним рівнем на ринку освітніх послуг. На основі конкурентного аналізу встановлено, що науково-освітній бренд «Вінницький національний технічний університет» доцільно формувати за національним рівнем масштабності на ринку наукових досліджень та регіональним рівнем на ринку освітніх послуг The carried competitive analysis proves that scientific-educational brand “Vinnytsia National Technical University” should be formed on national market of scientific researches and on regional market of educational services
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12184