Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів
Автор
Штовба, О. В.
Штовба, С. Д.
Дата
2012Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [353]
- Наукові роботи каф. КСУ [197]
Анотації
Досліджено задачу оптимізації розміщення зовнішньої реклами за критеріями витрат та кількістю контактів з цільовою аудиторією. Оптимізацію розміщення реклами зведено до нелінійної задачі про рюкзак. Тестові приклади показали, що прийняті розв’язки цієї задачі оптимізації можна отримати за простим жадібним алгоритмом, який запропоновано в статті. The optimization the placing of outdoor advertises with criteria of cost and of target audience contacts is
considered. Advertise placing optimization is reduced to a nonlinear knapsack problem. Test examples show that simple greedy algorithm, which is proposed in the article, provides satisfactory solutions of the optimization tasks.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12185