• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 8.07010601 "Автомобілі та автомобільне господарство"
  • View Item
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 8.07010601 "Автомобілі та автомобільне господарство"
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Механізм формування стратегії просування послуг автотранспортних підприємств

Author
Гарник, О. В.
Date
2015
Metadata
Show full item record
Collections
  • 8.07010601 "Автомобілі та автомобільне господарство" [47]
Abstract
У роботі досліджено особливості просування транспортних послуг на ринкуавтотранспортних перевезень в умовах росту конкуренції та вплив ціни та якості якважелів впливу на попит при їх взаємодії. Встановлено закономірності формуванняціни на автотранспортні перевезення. Складено повний перелік факторів впливу на ціну та якість та запропонованоїх кількісну оцінку. Проведено формалізацію процесу взаємодії ціни, собівартості,якості та попиту. Розглянуто механізм формування стратегій підприємства та запропонованоалгоритм розробки стратегії підприємства на основі використання ціни та якості якважелів впливу на попит. На основі кількісного підходу до факторів впливу на цінута якість з використанням інструменту SWOT-аналізу створено методику розробкистратегій просування транспортних послуг з урахуванням динаміки кількіснихоцінок по послідовних періодах.
 
Features of transport services promotion at the road transportation market areresearched in terms of competition and money growth and leverage impact on demand of their interaction. Patterns of price formation on motor traffic are established. A complete list of factors that influence price and quality is formed, and their quantitative assessment is offered. A formalization of the interaction between price, cost, quality and demand is performed. The mechanism of company strategy formation is considered and the developmentstrategy algorithm based on the use of money as leverage on demand is offered. On the basis of the quantitative approach to the factors that influence price and quality by using the tool SWOT-analysis methodology a methodology for promotion strategies development of transport services is established, taking into account the dynamics ofquantitative estimates of successive periods.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12714
View/Open
Презентацiя_2015.pdf (1.510Mb)
Презентацiя_2015.pptx (856.6Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ