Наукові роботи каф. САІТ: Недавні надходження
Відображеня елементи 321-340 із 411
-
До питання побудови ефективного опису змістовної частини тестів у форматі XML
(ВНТУ, 2004)Проведено аналіз можливої структури побудови тестів для використання в тренінгових системах і дистанційному навчанні. Розглянуто типи тестів і проаналізовано їх особливості з погляду програмної реалізації тестів на базі ... -
Особливості використання позрізової обробки для сегментації багатоградаційних зображень
(ВНТУ, 2004)В статті розглядаються особливості використання позрізової обробки для сегментації багатоградаційних зображень, зокрема, запропоновано вибирати в якості порогового значення середню суму елементів векторного масиву даних. -
Експериментальна ідентифікація математичної моделі динаміки електропривода трамвая
(ВНТУ, 2004)Розроблено методику експериментального визначення параметрів математичної моделі динаміки електропривода трамвая. Запропонована методика враховує як особливості трамвая, що пов'язані із одночасним його рухом у часі і ... -
Слабкі множини та їх застосування до розв'язання задач прийняття рішень в умовах невизначеності даних
(ВНТУ, 2004)Вводиться поняття слабкої множини, як загальнішої математичної структури ніж звичайна та нечітка множина. Показано, що використання слабких множин в математичних моделях процесів пошуку оптимальних рішень в умовах ... -
Синтез структури системи технічного діагностування тягових електричних двигунів трамвая
(ВНТУ, 2004)Розроблено математичну модель, на основі якої синтезовано структурну схему системи для технічного діагностування тягових електричних двигунів трамвая -
Методологічні основи матеріального стимулювання ефективної діяльності персоналу ВНЗ із підготовки науково-педагогічних кадрів та створення якісної наукової продукції
(ВНТУ, 2004)Розроблено методику оцінки ефективності діяльності професорів та докторів наук ВНЗ у напрямку підготовки висококваліфікованих науково-педагогічних кадрів та випуску якісної наукової продукції. На базі даної методики ... -
Технологія швидкої підготовки лекцій для дистанційної форми навчання
(ВНТУ, 2004)Запропонована технологія дозволить готувати електронні варіанти лекцій, придатні для використання їх у дистанційній формі навчання, швидко, якісно і за мінімуму зусиль у порівнянні з відомими технологіями. Лекційний матеріал ... -
Математичні моделі в задачі оптимізації електропривода трамвая при його сталому навантаженні
(ВНТУ, 2004)Побудовано математичні моделі для визначення оптимальних законів зміни струму якоря та кутової швидкості обертання вала ротора електричних двигунів електропривода трамвая при його сталому навантаженні. -
Математична модель кривої намагнічування електричного двигуна постійного струму з послідовним збудженням для задач оптимізації
(ВНТУ, 2004)Побудовано математичну модель кривої намагнічування електричного двигуна постійного струму з послідовним збудженням, придатну для розв'язання задач оптимізації електроприводів на основі цього класу електродвигунів, і ... -
Синтез структури системи для діагностування прискорювача трамвая
(ВНТУ, 2004)Розроблено математичну модель, на основі якої синтезовано структурну схему системи для діагностування прискорювача трамвая. -
Евристична оптимізація розстановки контрольних точок в технологічних процесах при багатовимірному просторі типів дефектів
(ВНТУ, 2004)Моделі аналізу надійності технологічних процесів розроблені в роботах [1, 2]. В цих роботах технологічний процес представляється як послідовність основних (робочих) та допоміж-них (контрольних та доробчих) операцій, виконання ... -
Концепція створення дистанційної форми навчання в магістратурі Вінницького Національного Технічного Університету
(ВНТУ, 2004)Виділено основні питання, які виникають під час переходу до дистанційної освіти у ВНЗ України технічного профілю. Висвітлено відповіді на ці питання за сучасного рівню розвитку дистанційної освіти за кордоном та у ВНЗ ... -
Математична модель, алгоритм та пристрій для діагностування прискорювача трамвая КТ-4СУ з релейно-контакторною системою керування
(ВНТУ, 2007)Проаналізовано основні несправності, через які порушується нормальне функціонування прискорювач трамвая, а також існуючі системи діагностування його технічного стану. Запропоновано новий підхід до реалізації системи ... -
До питань оптимізації руху міського електротранспорту
(Днепродзержинский государственный технический университет, 2007)В роботі здійснено аналіз проблеми оптимізації руху міського електротранспорту з точки зору забезпечення відповідного сервісу обслуговування пасажирів та зменшення кількості вагонів на маршруті при максимальній їх ... -
Дослідження процесу електроспоживання трамваями на маршрутах
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2006)В статті на основі статистичних даних Вінницького трамвайного депо підтверджено, що процес електроспоживання трамваями підпорядковується нормальному логарифмічному закону розподілу. Синтезовані математичні регресійні моделі ... -
Автоматизація процесу побудови регресійних математичних моделей споживання електроенергії трамваями на маршрутах
(ВНТУ, 2006)Обґрунтовано необхідність створення програмного продукту для автоматизації процесу побудови регресійних математичних моделей споживання електроенергії трамваями на маршрутах. Розроблено програму "ModelAvtoreg" на базі ... -
До питання визначення необхідної кількості вагонів міського електротранспорту на маршруті
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2006)В статті розглянуто особливості руху міського електротранспорту, на основі чого вибрана модель для визначення оптимальної кількості вагонів на маршруті для розв’язання задачі складання розкладу руху електротранспорту. ... -
Спосіб економії електроенергії трамваєм КТ 4СУ в холодну пору року
(ВНТУ, 2005)Запропоновано один із способів економії електроенергії трамваєм КТ-4СУ: відключення системи вентиляції (двигун-вентилятора) тягових електричних двигунів першого візка. Доведено, що при цьому перегріву самих двигунів не ... -
Розробка розкладу руху електротранспорту
(ВНТУ, 2005)У статті вирішується перше питання задачі створення програмного продукту для проектування розкладу руху електротранспорту. Розроблено узагальнену модель функціонування електротранспорту на основі запропонованого принципу ... -
Зниження електроспоживання трамвая КТ 4СУ за рахунок модернізації обмотки якоря двигуна двигун-генератора SMD 5001
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2005)У статті запропонований спосіб економії електроенергії трамвая КТ4СУ за рахунок збільшення опору обмотки якоря двигуна двигун-генератора SMD 5001. Така модернізація сприяє збільшенню ресурсу деяких елементів самого ...