Дослідження ефективності засвоєння студентами технічної інформації під час навчальних занять
Автор
Чорний, Олексій
Сергієнко, Сергій
Романенко, Світлана
Чорна, Ольга
Дата
2016Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Авторами розвинені методи аналізу процесів засвоєння інформації підвищення якості
навчання студентів. Надані результати експериментальні дослідженнях процесів засвоєння
інформації шляхом тестування студентів. Враховуються індивідуальні особливості студентів,
як здатність до сприйняття навчальної інформації та схильність до її забування, що дозволяє
створити індивідуальне керування не тільки в навчальній групі, а й для кожного окремого
студента, а також прогнозувати, за який відрізок часу студент може досягти бажаного рівня
навченості. The authors have developed the methods of analysis of the information learning processes about
improving of the of the student training quality. The results of the experimental studies of the information
learning processes based on the students testing are shown. The following individual characteristics of
students were taken into account: the ability to perceive an educational information and aptitude for its
forgetting. That fact allows to create the custom control not only in the student group, but for each
student in person, as well as to predict the length of time that student needs to achieve the desired level of
training.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13417