Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЧорний, Олексійuk
dc.contributor.authorСергієнко, Сергійuk
dc.contributor.authorРоманенко, Світланаuk
dc.contributor.authorЧорна, Ольгаuk
dc.date.accessioned2016-11-15T07:17:31Z
dc.date.available2016-11-15T07:17:31Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationДослідження ефективності засвоєння студентами технічної інформації під час навчальних занять [Текст] / О. Чорний, С. Сергієнко, С. Романенко, О. Чорна // Proceedings of the tenth international scientific-practical conference «Internet-Education-Science» (IES-2016), Vinnytsia, 11-14 October, 2016. - Vinnytsia : VNTU, 2016. - С. 167-169.uk
dc.identifier.isbn978-966-641-646-2
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13417
dc.description.abstractАвторами розвинені методи аналізу процесів засвоєння інформації підвищення якості навчання студентів. Надані результати експериментальні дослідженнях процесів засвоєння інформації шляхом тестування студентів. Враховуються індивідуальні особливості студентів, як здатність до сприйняття навчальної інформації та схильність до її забування, що дозволяє створити індивідуальне керування не тільки в навчальній групі, а й для кожного окремого студента, а також прогнозувати, за який відрізок часу студент може досягти бажаного рівня навченості.uk
dc.description.abstractThe authors have developed the methods of analysis of the information learning processes about improving of the of the student training quality. The results of the experimental studies of the information learning processes based on the students testing are shown. The following individual characteristics of students were taken into account: the ability to perceive an educational information and aptitude for its forgetting. That fact allows to create the custom control not only in the student group, but for each student in person, as well as to predict the length of time that student needs to achieve the desired level of training.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleДослідження ефективності засвоєння студентами технічної інформації під час навчальних занятьuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.358:371.388:621.3


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію