Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКоломієць, А. А.uk
dc.contributor.authorКоломиец, А. А.ru
dc.contributor.authorKolomiets, A. A.en
dc.date.accessioned2017-02-10T10:54:45Z
dc.date.available2017-02-10T10:54:45Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationКоломієць А. А. Інтегративний підхід в процесі формування змісту фундаментальної підготовки з математики майбутніх інженерів [Текст] / Альона Коломієць // Наукові записки. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кропивницький : РВВ ЛДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 10, ч. 3. - С.13-17.uk
dc.identifier.issn2519-25Х
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13987
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню проблеми формування змісту фундаментальної математичної підготовки майбутніх інженерів. Уточнено суть понять математична підготовка, фундаментальна математична підготовка, інтегративний підхід; досліджено проблему застосування інтегративного підходу в процесі математичної підготовки майбутніх інженерів, узагальнено напрацювання вчених в даній області. Показано зв'язок фізичних явищ з їх математичним описом, продемонстровано застосування математичного апарату до прикладних інженерних задач.uk
dc.description.abstractThe article is dedicated to the problem of the fundamental mathematical training formation of future engineers. The essence of the concepts of mathematical training, the fundamental mathematical training and an integrative approach is clarified. The problem of applying an integrative approach in the process of mathematical training of future engineers is investigated. The achievements of scientists in this field are summarized. The relationship between physical phenomena and their mathematical description is shown. The use of mathematical apparatus which can be applied to engineering problems was demonstrated.en
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию проблемы формирования содержания фундаментальной математической подготовки будущих инженеров. Уточнено суть понятий математическая подготовка, фундаментальная математическая подготовка, интегративный подход; исследована проблема применения интегративного подхода в процессе математической подготовки будущих инженеров, обобщенно наработки ученых в данной области. Показана связь физических явлений с их математическим описанием, продемонстрировано применение математического аппарата в прикладных инженерных задачах.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченкаuk
dc.relation.ispartofНаукові записки. Серія "Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти". Вип. 10, ч. 3 : 13-17.uk
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної освітиuk
dc.subjectінженерна освітаuk
dc.subjectінтегративний підхідuk
dc.subjectфундаменталізаціяuk
dc.subjectматематична підготовкаuk
dc.subjectengineering educationen
dc.subjectintegrative approachen
dc.subjectfundamentalizationen
dc.subjectmathematical trainingen
dc.subjectинженерное образованиеru
dc.subjectинтегративный подходru
dc.subjectфундаментализацияru
dc.subjectматематическая подготовкаru
dc.titleІнтегративний підхід в процесі формування змісту фундаментальної підготовки з математики майбутніх інженерівuk
dc.title.alternativeAn integrative approach in the content formation process of future engineers fundamental training in mathematicsen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc348.147:51


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію