Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКоломієць, А. А.uk
dc.contributor.authorKolomiets, A. А.en
dc.contributor.authorКоломиец, A. А.ru
dc.date.accessioned2017-02-13T14:31:37Z
dc.date.available2017-02-13T14:31:37Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationКоломієць А. А. Застосування інтегративного підходу в системі інженерної освіти на прикладі навчання лінійної алгебри [Текст] / Альона Коломієць // Педагогічний дискурс : збірник наукових праць. - Хмельницький : ХГТА, 2014. - Вип. 17. - С. 87-90.uk
dc.identifier.issn2313-8769
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14111
dc.description.abstractУ роботі розкрито суть понять інтеграція, інтегративний підхід; акцентовано увагу на доцільності й важливості включення інтегративного підходу в навчальний процес вищої школи. З’ясовано, що процес інтеграції може мати декілька рівнів, зокрема: інтегровані навчальні курси, інтегровані спецкурси, інтегровані заняття; оптимальним на сьогодні для інженерної освіти є інтегративний підхід до проведення окремих занять. У статті на конкретному прикладі представлено впровадження описаного підходу у навчальний процес, а саме, продемонстровано фрагмент інтегрованого заняття вищої математики і фізики, тема заняття“Визначники. Матриці. Системи лінійних рівнянь”. На прикладі модельованих математичних задач продемонстровано впровадження інтегративного підходу у вищій школі. Відзначено важливість досліджуваного принципу для формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх інженерів.uk
dc.description.abstractEssence of concepts is in-process exposed integration, integrativniy approach; attention is accented on expedience and importance of including of integrativnogo approach in the educational process of higher school. It is found out that the process of integration can have a few levels, in particular: educational courses, integrated special courses, integrated lessons; the integrativniy going near the leadthrough of separate employments is optimum for today for engineering education. There is introduction of the described approach of presented in an educational process in the article, namely, the fragment of integrated employment of higher mathematics and physics is shown, theme of employment is “Determinants. Matrices. Systems”. On the example of the designed mathematical tasks introduction of integrativnogo approach is shown at higher school. Importance of the probed principle is marked for forming of motivation educational-cognitive to activity of future engineers.en
dc.description.abstractВ работе раскрыта суть понятий интеграция, интегративний подход; акцентировано внимание на целесообразности и важности включения интегративного подхода в учебный процесс высшей школы. Выяснено, что процесс интеграции может иметь несколько уровней, в частности: интегрированные учебные курсы, интегрированные спецкурсы, интегрированные занятия; оптимальным на сегодня для инженерного образования есть интегративний подход к проведению отдельных занятий. В статье на конкретном примере представлено внедрение описанного подхода в учебный процесс, а именно, продемонстрировано фрагмент интегрированного занятия высшей математики и физики, тема занятия “Определители. Матрицы. Системы линейных уравнений”. На примере моделируемых математических задач продемонстрировано внедрение интегративного подхода в высшей школе. Отмечена важность исследуемого принципа для формирования мотивации учебно-познавательной деятельности будущих инженеров.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХмельницька гуманітарно-педагогічна академіяuk
dc.relation.ispartofПедагогічний дискурс. Вип 17 : 87-90.uk
dc.subjectінтегративний підхідuk
dc.subjectінженерна освітаuk
dc.subjectлінійна алгебраuk
dc.subjectсистеми лінійних рівняньuk
dc.subjectintegrativniy approachen
dc.subjectengineering educationen
dc.subjectlinear algebraen
dc.subjectsystems of linear equalizationsen
dc.subjectинтегративний подходru
dc.subjectинженерное образованиеru
dc.subjectлинейная алгебраru
dc.subjectсистемы линейных уравненийru
dc.titleЗастосування інтегративного підходу в системі інженерної освіти на прикладі навчання лінійної алгебриuk
dc.title.alternativeApplication of integrativnogo approach is in the system of engineering education on the example of studies of linear algebraen
dc.title.alternativeПрименение интегративного подхода в системе инженерного образования на примере изучения линейной алгебрыru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.147:512


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію