dc.contributor.author | Кирилащук, С. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-02-15T14:16:19Z | |
dc.date.available | 2017-02-15T14:16:19Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Кирилащук С. А. Формування креативного мислення майбутніх спеціалістів інженерного профілю в контексті Болонського процесу [Текст] / С. А. Кирилащук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Київ-Вінниця : ДОВ ″Вінниця″, 2008.- Вип. 18. – С. 383–387. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14151 | |
dc.description.abstract | Інженерне мислення спеціаліста 21 ст. є складна система, яка включає в себе
образне та логічне мислення, наукове та практичне мислення. Розкривається
питання вважливості та актуальності професійного мислення та розвитку
інженерного мислення студентів вищих технічних вузів на основі вивчення
курсу вищої математики за допомогою інформаційних технологій | uk |
dc.description.abstract | Инженерное мышление специалиста 21 ст. является сложной системой, которая
включает в себя образное и логическое мышление, научное и практическое
мышление. В статье раскрывается вопрос и актуальности профессионального
мышления и развития инженерного мышления студентов высших технических
вузов на основе изучения курса высшей математики с помощью
информационных технологий. | ru |
dc.description.abstract | Engineering way of thinking of the specialist of the 21 century is the difficult
system, which includes vivid and logical thought, scientific and practical thought.
There has been discovered the question of importance and actuality of professional
thought and development of engineering thought of students of higher technical
institutes or the basis of study of the course of higher mathematics by information
technologies. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського | uk |
dc.relation.ispartof | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Вип.18 : 383–387. | ua |
dc.title | Формування креативного мислення майбутніх спеціалістів інженерного профілю в контексті Болонського процесу | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 51(07) | |