Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКирилащук, С. А.uk
dc.date.accessioned2017-02-15T14:16:19Z
dc.date.available2017-02-15T14:16:19Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationКирилащук С. А. Формування креативного мислення майбутніх спеціалістів інженерного профілю в контексті Болонського процесу [Текст] / С. А. Кирилащук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Київ-Вінниця : ДОВ ″Вінниця″, 2008.- Вип. 18. – С. 383–387.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14151
dc.description.abstractІнженерне мислення спеціаліста 21 ст. є складна система, яка включає в себе образне та логічне мислення, наукове та практичне мислення. Розкривається питання вважливості та актуальності професійного мислення та розвитку інженерного мислення студентів вищих технічних вузів на основі вивчення курсу вищої математики за допомогою інформаційних технологійuk
dc.description.abstractИнженерное мышление специалиста 21 ст. является сложной системой, которая включает в себя образное и логическое мышление, научное и практическое мышление. В статье раскрывается вопрос и актуальности профессионального мышления и развития инженерного мышления студентов высших технических вузов на основе изучения курса высшей математики с помощью информационных технологий.ru
dc.description.abstractEngineering way of thinking of the specialist of the 21 century is the difficult system, which includes vivid and logical thought, scientific and practical thought. There has been discovered the question of importance and actuality of professional thought and development of engineering thought of students of higher technical institutes or the basis of study of the course of higher mathematics by information technologies.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Вип.18 : 383–387.ua
dc.titleФормування креативного мислення майбутніх спеціалістів інженерного профілю в контексті Болонського процесуuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc51(07)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію