Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКирилащук, С. А.uk
dc.date.accessioned2017-02-15T14:42:33Z
dc.date.available2017-02-15T14:42:33Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationКирилащук С. А. Вивчення математики, як чинник розвитку інженерного мислення майбутніх технічних фахівців [Текст] / С. А. Кирилащук // Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості у системі неперервної професійної освіти : міжнар. наук.-практ. конф., 24 квітня 2009 р. : Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць. – Київ : Геопринт, 2009. – Вип. 11, ч. 1. – С. 94–101.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14153
dc.description.abstractРозкривається питання вважливості та актуальності професійного мислення та розвитку інженерного мислення студентів вищих технічних вузів.uk
dc.description.abstractПоднимается вопрос важности и актуальности развития професионального и инженерного мышления студентов высших технических учебных заведений.ru
dc.description.abstractThere has been discovered the question of importance and actuality of professional thought and development of engineering thought of students of higher technical institutes.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherУніверситет менеджменту освіти Національної Академії педагогічних наук Україниuk
dc.relation.ispartofВісник післядипломної освіти. Вип. 11, ч. 1 : 94–101.uk
dc.subjectтворче мисленняuk
dc.subjectпрофесійне мисленняuk
dc.subjectінженерне мисленняuk
dc.subjectінженерне мислення студентівuk
dc.subjectтворческое мышлениеru
dc.subjectпрофессиональное мышлениеru
dc.subjectинженерное мышлениеru
dc.subjectинженерное мышление студентовru
dc.titleВивчення математики, як чинник розвитку інженерного мислення майбутніх технічних фахівцівuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію