dc.contributor.author | Кирилащук, С. А. | uk |
dc.contributor.author | Клочко, В. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-02-15T15:04:13Z | |
dc.date.available | 2017-02-15T15:04:13Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Клочко В. І. Сучасні підходи до технології навчання фундаментальним дисциплінам у технічних університетах [Текст] / В. І. Клочко, С. А. Кирилащук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Київ-Вінниця : ВДПУ, 2011. – № 27. – С. 331–336. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14155 | |
dc.description.abstract | В статті розглянуто технології формування професійних знань, умінь і навичок у процесі навчання майбутніх інженерів фундаментальним дисциплінам. Визначені ефективні методи мотивації пізнавальної діяльності, а саме: запровадження новітніх освітянських технологій, проведення самостійної роботи, підготовка студентами навчально-дослідницьких робіт, кейсове навчання. | uk |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены технологии формирования профессиональных знаний, умений и навыков в процессе обучения будущих инженеров фундаментальным дисциплинам. Определены эффективные методы мотивации познавательной деятельности, а именно: внедрение новых образовательных технологий, проведение самостоятельной работы, подготовка студентами учебно-исследовательских работ, кейсовое обучение. | ru |
dc.description.abstract | In the article there have been considered the technologies of forming of professional knowledge, abilities and skills in the process of teaching future engineer to fundamental disciplines. The effective methods of motivation of cognitive activity have been defined, namely: the introduction of the latest educational technologies, conducting of independent work, preparation of educational-research works by students. case studies. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського | uk |
dc.relation.ispartof | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. № 27 : 331–336. | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | системи комп’ютерної математики | uk |
dc.subject | педагогічні технології | uk |
dc.subject | профессиональная подготовка | ru |
dc.subject | информационные технологии | ru |
dc.subject | системы компьютерной математики | ru |
dc.subject | педагогические технологии | ru |
dc.subject | professional training | en |
dc.subject | information technologies | en |
dc.subject | systems of computer mathematics | en |
dc.subject | pedagogical technique | en |
dc.title | Сучасні підходи до технології навчання фундаментальним дисциплінам у технічних університетах | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 378.147 | |