Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКирилащук, С. А.uk
dc.contributor.authorКлочко, В. І.uk
dc.date.accessioned2017-02-15T15:04:13Z
dc.date.available2017-02-15T15:04:13Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationКлочко В. І. Сучасні підходи до технології навчання фундаментальним дисциплінам у технічних університетах [Текст] / В. І. Клочко, С. А. Кирилащук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Київ-Вінниця : ВДПУ, 2011. – № 27. – С. 331–336.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14155
dc.description.abstractВ статті розглянуто технології формування професійних знань, умінь і навичок у процесі навчання майбутніх інженерів фундаментальним дисциплінам. Визначені ефективні методи мотивації пізнавальної діяльності, а саме: запровадження новітніх освітянських технологій, проведення самостійної роботи, підготовка студентами навчально-дослідницьких робіт, кейсове навчання.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены технологии формирования профессиональных знаний, умений и навыков в процессе обучения будущих инженеров фундаментальным дисциплинам. Определены эффективные методы мотивации познавательной деятельности, а именно: внедрение новых образовательных технологий, проведение самостоятельной работы, подготовка студентами учебно-исследовательских работ, кейсовое обучение.ru
dc.description.abstractIn the article there have been considered the technologies of forming of professional knowledge, abilities and skills in the process of teaching future engineer to fundamental disciplines. The effective methods of motivation of cognitive activity have been defined, namely: the introduction of the latest educational technologies, conducting of independent work, preparation of educational-research works by students. case studies.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. № 27 : 331–336.uk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectсистеми комп’ютерної математикиuk
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.subjectпрофессиональная подготовкаru
dc.subjectинформационные технологииru
dc.subjectсистемы компьютерной математикиru
dc.subjectпедагогические технологииru
dc.subjectprofessional trainingen
dc.subjectinformation technologiesen
dc.subjectsystems of computer mathematicsen
dc.subjectpedagogical techniqueen
dc.titleСучасні підходи до технології навчання фундаментальним дисциплінам у технічних університетахuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.147


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію