dc.contributor.author | Кирилащук, С. А. | uk |
dc.contributor.author | Клочко, В. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-02-22T13:39:03Z | |
dc.date.available | 2017-02-22T13:39:03Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Клочко В. І. Значущість розвинутого інженерного мислення студентів на рівень їх кваліфікації [Текст] / В. І. Клочко, С. А. Кирилащук // Інформаційні технології в освіті : всеукр. наук.-практ. конф., 17-18 квітня 2008 р. – Мелітополь : МДПУ, 2008. – С. 8–13. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14299 | |
dc.description.abstract | Концепція підготовки фахівців нового типу вимагає володіння багатоваріантним циклом творчої праці від пошуку нових принципів та ідей до розробки і впровадження в життя і виробництво нової техніки і нових технологій на основі максимальної автоматизації процесів обробки інформації і їх практичної реалізації. Окрім традиційного розуміння інженерної діяльності як творчої, сучасні роботодавці очікують від випускників технічних вищих навчальних закладів готовності до прийняття нетрадиційних рішень, прагнення самовдосконалюватися, бажання реалізувати максимум своїх потенційних можливостей. Інженерне мислення спеціаліста 21 ст. є складна система, яка включає в себе образне та логічне мислення, наукове та практичне мислення. Розкривається питання вважливості та актуальності професійного мислення та розвитку інженерного мислення студентів вищих технічних вузів на основі вивчення курсу вищої математики за допомогою інформаційних технологій. | uk |
dc.description.abstract | The conception of training of specialists of new type requires the possession of multiple cycle of creative labour a from the search of new principles and ideas to development and introduction in life and production of new technique and new technologies on the basis of maximal automation of processes of information processing and their practical realization. Besides the traditional understanding of engineering activity as creative and modern, employers expect from the graduators of technical higher educational establishments the readiness to make untraditional decisions, aspiration to self-improvement, desire to realize maximum of their potential abilities. Engineering way of thinking of the specialist of the 21 century is the difficult system, which includes vivid and logical thought, scientific and practical thought. There has been discovered the question of importance and actuality of professional thought and development of engineering thought of students of higher technical institutes or the basis of study of the course of higher mathematics by information technologies. | en |
dc.description.abstract | Концепция подготовки специалистов нового типа требует владения многовариантным циклом творческого труда от поиска новых принципов и идей к разработке и внедрению в жизнь и производство новой техники и новых технологий на основе максимальной автоматизации процессов обработки информации и их практической реализации. Кроме традиционного понимания инженерной деятельности как творческой, современные работодатели ожидают от выпускников технических высших учебных заведений готовности принятия нетрадиционных решений, стремления самоусовершенствоваться, желания реализовать максимум своих потенциальных возможностей. Инженерное мышление специалиста 21 ст. является сложной системой, которая включает в себя образное и логическое мышление, научное и практическое мышление. В статье раскрывается вопрос и актуальности профессионального мышления и развития инженерного мышления студентов высших технических вузов на основе изучения курса высшей математики с помощью информационных технологий. | ru |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Мелітопольський державний педагогічний університет | uk |
dc.relation.ispartof | Інформаційні технології в освіті : всеукр. наук.-практ. конф., 17-18 квітня 2008р. : 8–13. | uk |
dc.title | Значущість розвинутого інженерного мислення студентів на рівень їх кваліфікації | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 51(07) | |