Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.contributor.authorПетрук, В. А.uk
dc.date.accessioned2017-02-26T16:57:33Zen
dc.date.available2017-02-26T16:57:33Zen
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationХом’юк І. В. Деякі проблеми викладання фундаментальних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах [Текст] / І. В. Хом’юк, В. А. Петрук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми 6 збірник наукових праць. – Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2014. – Вип. № 37. – С. 196–201.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14385
dc.description.abstractУ статті досліджується проблема викладання фундаментальних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах, зокрема розглянуто різні підходи до процесу навчання однієї з фундаментальних дисциплін – вищої математики; наведено мету та задачі викладання вищої математики у вищій школі; проаналізовано основні проблеми, з якими стикаються студенти під час вивчення математичних дисциплін; висвітлено погляди провідних науковців, викладачів математики, методистів щодо шляхів покращення вивчення вищої математики майбутніми інженерами.uk
dc.description.abstractВ статье исследуется проблема преподавания фундаментальных дисциплин в высших технических учебных заведениях, в частности рассмотрены различные подходы к процессу обучения одной из фундаментальных дисциплин - высшей математики; приведены цели и задачи преподавания высшей математики в высшей школе; проанализированы основные проблемы, с которыми сталкиваются студенты при изучении математических дисциплин; освещены взгляды ведущих ученых, преподавателей математики, методистов относительно путей улучшения изучения высшей математики будущими инженерами.ru
dc.description.abstractThe paper considers the problem of teaching fundamental subjects in technical institutions for higher education, there had, in particular, been considered the different approaches to teaching one of the fundamental subjects - higher mathematics; there had been presented the objective and the tasks of teaching higher mathematics in institutions for higher education, there had been analyzed the main problems faced by students while studying mathematical subjects; the insufficient number of hours for mathematics , insufficient level of teaching and learning activities.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми. Вип 37 : 196–201.uk
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectвміння самостійної роботиuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectпроблеми викладанняuk
dc.subjectфундаментальні дисципліниuk
dc.subjectвысшая математикаru
dc.subjectумения самостоятельной работыru
dc.subjectинтерактивные технологииru
dc.subjectпроблемы преподаванияru
dc.subjectфундаментальные дисциплиныru
dc.subjecthigher mathematicsen
dc.subjectability self-studyen
dc.subjectinteractive technologiesen
dc.subjectthe problem of teachingen
dc.subjectbasic subjectsen
dc.titleДеякі проблеми викладання фундаментальних дисциплін у вищих технічних навчальних закладахuk
dc.typeArticle
dc.identifier.bbc74.580
dc.identifier.udc378.14


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію