dc.contributor.author | Хом'юк, І. В. | uk |
dc.contributor.author | Петрук, В. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-02-26T16:57:33Z | en |
dc.date.available | 2017-02-26T16:57:33Z | en |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Хом’юк І. В. Деякі проблеми викладання фундаментальних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах [Текст] / І. В. Хом’юк, В. А. Петрук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми 6 збірник наукових праць. – Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2014. – Вип. № 37. – С. 196–201. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14385 | |
dc.description.abstract | У статті досліджується проблема викладання фундаментальних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах, зокрема розглянуто різні підходи до процесу навчання однієї з фундаментальних дисциплін – вищої математики; наведено мету та задачі викладання вищої математики у вищій школі; проаналізовано основні проблеми, з якими стикаються студенти під час вивчення математичних дисциплін; висвітлено погляди провідних науковців, викладачів математики, методистів щодо шляхів покращення вивчення вищої математики майбутніми інженерами. | uk |
dc.description.abstract | В статье исследуется проблема преподавания фундаментальных дисциплин в высших технических учебных заведениях, в частности рассмотрены различные подходы к процессу обучения одной из фундаментальных дисциплин - высшей математики; приведены цели и задачи преподавания высшей математики в высшей школе; проанализированы основные проблемы, с которыми сталкиваются студенты при изучении математических дисциплин; освещены взгляды ведущих ученых, преподавателей математики, методистов относительно путей улучшения изучения высшей математики будущими инженерами. | ru |
dc.description.abstract | The paper considers the problem of teaching fundamental subjects in technical institutions for higher education, there had, in particular, been considered the different approaches to teaching one of the fundamental subjects - higher mathematics; there had been presented the objective and the tasks of teaching higher mathematics in institutions for higher education, there had been analyzed the main problems faced by students while studying mathematical subjects; the insufficient number of hours for mathematics , insufficient level of teaching and learning activities. | en |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського | uk |
dc.relation.ispartof | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми. Вип 37 : 196–201. | uk |
dc.subject | вища математика | uk |
dc.subject | вміння самостійної роботи | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.subject | проблеми викладання | uk |
dc.subject | фундаментальні дисципліни | uk |
dc.subject | высшая математика | ru |
dc.subject | умения самостоятельной работы | ru |
dc.subject | интерактивные технологии | ru |
dc.subject | проблемы преподавания | ru |
dc.subject | фундаментальные дисциплины | ru |
dc.subject | higher mathematics | en |
dc.subject | ability self-study | en |
dc.subject | interactive technologies | en |
dc.subject | the problem of teaching | en |
dc.subject | basic subjects | en |
dc.title | Деякі проблеми викладання фундаментальних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.bbc | 74.580 | |
dc.identifier.udc | 378.14 | |