Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.contributor.authorKhomyuk, І. V.en
dc.date.accessioned2017-02-26T19:31:54Zen
dc.date.available2017-02-26T19:31:54Zen
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationХом’юк І. В. Модернізація лекційних занять з вищої математики в освітньому середовищі технічних ВНЗ / І . В. Хом’юк // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – Київ : ВІКНУ, 2015. – Вип. № 50. – С. 356–362.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14399
dc.description.abstractУ статті проаналізовано та узагальнено різні підходи до процесу активізації навчальної роботи студентів під час лекцій з вищої математики. На основі аналізу науково-методичних праць встановлено, що лекція не вичерпала свій освітній потенціал і продовжує займати провідне місце в організації навчального процесу у вищій школі, але за умови творчого, інноваційного підходу до її використання. Представлено досвід оптимізації ефективності проведення лекційних занять з вищої математики шляхом: інтеграції та інтеграційних зв’язків, які дозволяють відчувати необхідність математичної підготовки в процесі розв’язування професійних задач; застосування прийому постановки риторичних запитань; побудови змісту лекції із заздалегідь запланованими помилками; використання проблемного підходу. Наведено приклад лекції-конференції та лекції-консультації з вищої математики.uk
dc.description.abstractВ статье проанализированы и обобщены различные подходы к процессу активизации учебной работы студентов во время лекций по высшей математике. На основе анализа научно-методических работ установлено, что лекция не исчерпала свой образовательный потенциал и продолжает занимать ведущее место в организации учебного процесса в высшей школе, но при условии творческого, инновационного подхода к ее использованию. Представлен опыт оптимизации эффективности проведения лекционных занятий по высшей математике путем: интеграции и интеграционных связей, которые подчеркивают необходимость математической подготовки в процессе решения профессиональных задач; применение приема постановки риторических вопросов; построения содержания лекции с заранее запланированными ошибками; использование проблемного подхода. Приведен пример лекции-конференции и лекции-консультации по высшей математике.ru
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет імені Тараса Шевченкаuk
dc.relation.ispartofЗбірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. № 50 : 356 – 362.uk
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectінтеграційні зв’язкиuk
dc.subjectлекціяuk
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk
dc.subjectвысшая математикаru
dc.subjectинтеграционные связиru
dc.subjectлекцияuk
dc.subjectпроблемная ситуацияru
dc.subjecthigher mathematicsen
dc.subjectintegration linksen
dc.subjectlectureen
dc.subjectproblematic situationen
dc.titleМодернізація лекційних занять з вищої математики в освітньому середовищі технічних ВНЗuk
dc.typeArticle
dc.identifier.bbc32-26.8.-68.49
dc.identifier.udc621.43


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію