dc.contributor.author | Хом'юк, І. В. | uk |
dc.contributor.author | Khomyuk, І. V. | en |
dc.date.accessioned | 2017-02-26T19:31:54Z | en |
dc.date.available | 2017-02-26T19:31:54Z | en |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Хом’юк І. В. Модернізація лекційних занять з вищої математики в освітньому середовищі технічних ВНЗ / І . В. Хом’юк // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – Київ : ВІКНУ, 2015. – Вип. № 50. – С. 356–362. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14399 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано та узагальнено різні підходи до процесу активізації навчальної роботи студентів під час лекцій з вищої математики. На основі аналізу науково-методичних праць встановлено, що лекція не вичерпала свій освітній потенціал і продовжує займати провідне місце в організації навчального процесу у вищій школі, але за умови творчого, інноваційного підходу до її використання. Представлено досвід оптимізації ефективності проведення лекційних занять з вищої математики шляхом: інтеграції та інтеграційних зв’язків, які дозволяють відчувати необхідність математичної підготовки в процесі розв’язування професійних задач; застосування прийому постановки риторичних запитань; побудови змісту лекції із заздалегідь запланованими помилками; використання проблемного підходу. Наведено приклад лекції-конференції та лекції-консультації з вищої математики. | uk |
dc.description.abstract | В статье проанализированы и обобщены различные подходы к процессу активизации учебной работы студентов во время лекций по высшей математике. На основе анализа научно-методических работ установлено, что лекция не исчерпала свой образовательный потенциал и продолжает занимать ведущее место в организации учебного процесса в высшей школе, но при условии творческого, инновационного подхода к ее использованию. Представлен опыт оптимизации эффективности проведения лекционных занятий по высшей математике путем: интеграции и интеграционных связей, которые подчеркивают необходимость математической подготовки в процессе решения профессиональных задач; применение приема постановки риторических вопросов; построения содержания лекции с заранее запланированными ошибками; использование проблемного подхода. Приведен пример лекции-конференции и лекции-консультации по высшей математике. | ru |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київський національний університет імені Тараса Шевченка | uk |
dc.relation.ispartof | Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. № 50 : 356 – 362. | uk |
dc.subject | вища математика | uk |
dc.subject | інтеграційні зв’язки | uk |
dc.subject | лекція | uk |
dc.subject | проблемна ситуація | uk |
dc.subject | высшая математика | ru |
dc.subject | интеграционные связи | ru |
dc.subject | лекция | uk |
dc.subject | проблемная ситуация | ru |
dc.subject | higher mathematics | en |
dc.subject | integration links | en |
dc.subject | lecture | en |
dc.subject | problematic situation | en |
dc.title | Модернізація лекційних занять з вищої математики в освітньому середовищі технічних ВНЗ | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.bbc | 32-26.8.-68.49 | |
dc.identifier.udc | 621.43 | |