Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПрозор, О. П.uk
dc.contributor.authorПрозор, E. П.ru
dc.contributor.authorProzor, O. P.en
dc.date.accessioned2017-02-26T20:52:50Z
dc.date.available2017-02-26T20:52:50Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationПрозор О. П. Теоретичні засади формування когнітивно-творчої компетенції у студентів інженерних спеціальностей [Текст] / О. П. Прозор // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми. − Київ-Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2011. – Вип. 28. − С. 424-428.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14404en
dc.description.abstractВ статті висвітлено питання формування когнітивно-творчої компетенції у студентів інженерних спеціальностей. Дано поняття "когнітивно-творча компетенція", виділено структурно-функціональні складові моделі формування когнітивно-творчої компетенції та організаційно-педагогічні умови процесу її формування.uk
dc.language.isouk_UAen
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми. Вип. 28 : 424-428.uk
dc.subjectбазові професійні компетенціїuk
dc.subjectкогнітивно-творча компетенціяuk
dc.subjectбазовые профессиональные компетенцииru
dc.subjectкогнитивно-творческая компетенцияru
dc.subjectbase professional competencesen
dc.subjectcognitive-creative competenceen
dc.titleТеоретичні засади формування когнітивно-творчої компетенції у студентів інженерних спеціальностейuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.022


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію