Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, В. В.uk
dc.date.accessioned2017-02-26T21:57:56Zen
dc.date.available2017-02-26T21:57:56Zen
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationХом’юк В. В. Системний підхід до формування математичної компетентності майбутніх інженерів [Ткст] / В. В. Хом’юк // Збірник наукових праць «Педагогічна освіта: теорія і практика». – Кам’янець-Подільський : Видавець ПП Зволейко Д. Г., 2014. – Вип. 17. – С. 258–263.uk
dc.identifier.issn2309-9763
dc.identifier.otherІСV 2013: 4.73
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14417
dc.description.abstractУ статті розглянуто процес формування математичної компетентності майбутніх інженерів через призму системного підходу. На основі аналізу науково-методичних праць встановлено, що системний підхід дозволяє розглядати процес формування математичної компетентності майбутніх фахівців машинобудівної галузі з точки зору його структури, змісту, функцій, сукупності методів, системних зв’язків, можливості трансформувати педагогічні вміння викладача в практичну діяльність. Процес формування математичної компетентності майбутнього інженера машинобудівника згідно системного підходу має базуватися на індивідуальних особливостях студентів та включати різні аспекти навчально-виховного процесу: лекції, практичні заняття, аудиторну та позааудиторну самостійні роботи, самоосвіту, науково-дослідну роботу. Представлено досвід оптимізації ефективності проведення занять з вищої математики шляхом інтеграції та інтеграційних зв’язків, які дозволяють відчувати необхідність математичної підготовки в процесі розв’язування професійних задач.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрен процесс формирования математической компетентности будущих инженеров через призму системного подхода. На основе анализа научно-методических работ установлено, что системный подход позволяет рассматривать процесс формирования математической компетентности будущих специалистов машиностроительной отрасли с точки зрения его структуры, содержания, функций, совокупности методов, системных связей, возможности трансформировать педагогические умения преподавателя в практическую деятельность. Процесс формирования математической компетентности будущего инженера машиностроителя в соответствии с системным подходом должен базироваться на индивидуальных особенностях студентов и включать различные аспекты учебно-воспитательного процесса: лекции, практические занятия, аудиторную и внеаудиторную самостоятельные работы, самообразование, научно-исследовательскую работу. Представлен опыт оптимизации эффективности проведения занятий по высшей математике путем интеграции и интеграционных связей, позволяющих увидеть необходимость математической подготовки в процессе решения профессиональных задач.ru
dc.description.abstractThe paper considers the formation of mathematical competence of future engineers via system approach. The analysis of scientific and methodical works proves that the system approach allows to consider the formation process of mathematical competence of future engineers in machine engineering industry in terms of its structure, content, the aggregate of methods, system approaches, the ability to transform the teacher’s pedagogical skills into the practical activity. The process of formation of mathematical competence of future engineer in machine engineering industry via system approach shall have to be based upon the students’ individual peculiarities having involved the different aspects of training process, such as lectures, practical classes, extracurricular classes, independent training and scientific research activities. There had been presented the experience in training optimization efficiency for the class in higher mathematics using the integration and integration links, which allows to realize the necessity of mathematical education for the solution of professional tasks.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнкаuk
dc.relation.ispartofЗбірник наукових праць «Педагогічна освіта: теорія і практика». Вип. 17 : 258–263.uk
dc.subjectінтеграційні зв’язкиuk
dc.subjectматематична компетентністьuk
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectинтеграционные связиru
dc.subjectматематическая компетентностьru
dc.subjectпроблемная ситуацияru
dc.subjectсистемный подходru
dc.subjectintegration linksen
dc.subjectmathematical competenceen
dc.subjectproblem situationen
dc.subjectsystem approachen
dc.titleСистемний підхід до формування математичної компетентності майбутніх інженерівuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc371(082)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію