Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.date.accessioned2017-02-27T19:09:26Zen
dc.date.available2017-02-27T19:09:26Zen
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationХом’юк І. В. Використання інтерактивних технологій в процесі вивчення теми«Кратні інтеграли» [Текст] / І. В. Хом’юк // Дидактика математики: проблеми і дослідження : міжнародний збірник наукових робіт. – Донецьк : Вид-во ДонНУ, 2013. – Вип. № 40. – С. 165–170.uk
dc.identifier.issn2079-9152
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14472
dc.description.abstractУ роботі висвітлюється авторський досвід використання інтерактивних технологій в процесі вивчення вищої математики в технічному ВНЗ. Інтерактивні технології, професійна майстерність і досвід викладача – ось ті складові, які забезпечують ефективність процесу навчання. Введення інноваційних технологій припускає обов’язкове налагодження партнерської взаємодії та співробітництва учасників навчального процесу на основі суб’єкт-суб’єктних відносин, тільки за цієї умови «спрацьовують» інтерактивні методи. Демонструється приклад інтерактивного заняття з теми «Кратні інтеграли».uk
dc.description.abstractВ работе освещается авторский опыт использования интерактивных технологий в процессе изучения высшей математики в техническом вузе. Интерактивные технологии, профессиональное мастерство и опыт педагога – вот те составляющие, которые обеспечивают эффективность процесса обучения. Введение инновационных технологий предполагает обязательное налаживание партнерского взаимодействия и сотрудничества участников учебного процесса на основе субъект-субъектных отношений, только при этом условии «срабатывают» интерактивные методы. Демонстрируется пример интерактивного занятия по теме «Кратные интегралы».ru
dc.description.abstractThe paper highlights the author's experience in ussing the interactive technologies in the study of higher mathematics at technical institutions for higher education. Interactive technology, professional skills and experience of the teacher are the components that ensure the effective learning process. The introduction of innovative technologies stipulates for maintaining partner cooperation between the participants of training process based on subject-object relations which is the only condition for interactive methods to operate. There had been demonstrated the sample class on «Multiple integrals».en
dc.language.isoukuk
dc.publisherДонецький національний університетuk
dc.relation.ispartofДидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. № 40 : 165–170.uk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectкратні інтегралиuk
dc.subjectинтерактивные технологииru
dc.subjectвысшая математикаru
dc.subjectкратные интегралыru
dc.subjectinteractive technologiesen
dc.subjecthigher mathematicsen
dc.subjectmultiple integralsen
dc.titleВикористання інтерактивних технологій в процесі вивчення теми«Кратні інтеграли»uk
dc.typeArticle
dc.identifier.bbcВ 1р
dc.identifier.udc51(07)+53(07)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію