dc.contributor.author | Хом'юк, І. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-03-06T21:45:31Z | en |
dc.date.available | 2017-03-06T21:45:31Z | en |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Хом’юк І. В. Використання нетрадиційних форм навчання під час проведення занять з курсу вищої математики [Текст] / І. В. Хом’юк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2010. - Вип. №4(6). – С. 374–384. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14624 | |
dc.description.abstract | В статті розглянуто використання нетрадиційних форм проведення занять, які сприяють зацікавленості у вивченні предмету, розвивають творчу самостійність студентів, привчають до роботи з різними джерелами. Показано, на прикладі вивчення курсу «Вища математика», доцільність застосування нетрадиційних форм навчання, як одного із методів активізації навчально-пізнавальної діяльності. | uk |
dc.description.abstract | В статье рассмотрено использование нетрадиционных форм проведения занятий, которые способствуют заинтересованности в изучении предмета, развивают творческую самостоятельность студентов, приучают работать с разными источниками. Показано, на примере изучения курса «Высшая математика», целесообразность применения нетрадиционных форм обучения, как одного из методов активизации учебно-познавательной деятельности. | ru |
dc.description.abstract | The use of untraditional forms of conducting of employments which are instrumental in the personal interest in the study of object is considered in the article, creative independence of students is developed, train to work with different sources. It is shown, on the example of study of the course «Higher mathematics», expedience of application of untraditional forms of studies, as one of methods of activation of educational-cognitive activity. | en |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка. | uk |
dc.relation.ispartof | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Вип. №4 : 374–384. | uk |
dc.subject | нетрадиційні форми | uk |
dc.subject | пізнавальні дії | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | ігрове заняття | uk |
dc.subject | екстремум | uk |
dc.subject | вища математика | uk |
dc.subject | вектори | uk |
dc.subject | нетрадиционные формы | ru |
dc.subject | познавательные действия | ru |
dc.subject | мотивация | ru |
dc.subject | игровое занятие | ru |
dc.subject | экстремум | ru |
dc.subject | высшая математика | ru |
dc.subject | векторы | ru |
dc.subject | untraditional forms | en |
dc.subject | cognitive actions | en |
dc.subject | motivation | en |
dc.subject | playing employment | en |
dc.subject | ekstremum | en |
dc.subject | higher mathematics | en |
dc.subject | vectors | en |
dc.title | Використання нетрадиційних форм навчання під час проведення занять з курсу вищої математики | uk |
dc.title.alternative | Использование нетрадиционных форм обучения во время проведения занятий по высшей математике | ru |
dc.title.alternative | Use of untraditional forms of teaching during conducting of employments on higher mathematics | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 371 | |