Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.date.accessioned2017-03-06T21:45:31Zen
dc.date.available2017-03-06T21:45:31Zen
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationХом’юк І. В. Використання нетрадиційних форм навчання під час проведення занять з курсу вищої математики [Текст] / І. В. Хом’юк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2010. - Вип. №4(6). – С. 374–384.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14624
dc.description.abstractВ статті розглянуто використання нетрадиційних форм проведення занять, які сприяють зацікавленості у вивченні предмету, розвивають творчу самостійність студентів, привчають до роботи з різними джерелами. Показано, на прикладі вивчення курсу «Вища математика», доцільність застосування нетрадиційних форм навчання, як одного із методів активізації навчально-пізнавальної діяльності.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрено использование нетрадиционных форм проведения занятий, которые способствуют заинтересованности в изучении предмета, развивают творческую самостоятельность студентов, приучают работать с разными источниками. Показано, на примере изучения курса «Высшая математика», целесообразность применения нетрадиционных форм обучения, как одного из методов активизации учебно-познавательной деятельности.ru
dc.description.abstractThe use of untraditional forms of conducting of employments which are instrumental in the personal interest in the study of object is considered in the article, creative independence of students is developed, train to work with different sources. It is shown, on the example of study of the course «Higher mathematics», expedience of application of untraditional forms of studies, as one of methods of activation of educational-cognitive activity.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherСумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка.uk
dc.relation.ispartofПедагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Вип. №4 : 374–384.uk
dc.subjectнетрадиційні формиuk
dc.subjectпізнавальні діїuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectігрове заняттяuk
dc.subjectекстремумuk
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectвекториuk
dc.subjectнетрадиционные формыru
dc.subjectпознавательные действияru
dc.subjectмотивацияru
dc.subjectигровое занятиеru
dc.subjectэкстремумru
dc.subjectвысшая математикаru
dc.subjectвекторыru
dc.subjectuntraditional formsen
dc.subjectcognitive actionsen
dc.subjectmotivationen
dc.subjectplaying employmenten
dc.subjectekstremumen
dc.subjecthigher mathematicsen
dc.subjectvectorsen
dc.titleВикористання нетрадиційних форм навчання під час проведення занять з курсу вищої математикиuk
dc.title.alternativeИспользование нетрадиционных форм обучения во время проведения занятий по высшей математикеru
dc.title.alternativeUse of untraditional forms of teaching during conducting of employments on higher mathematicsen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc371


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію