Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.contributor.authorХом'юк, В. В.uk
dc.date.accessioned2017-03-08T21:38:35Zen
dc.date.available2017-03-08T21:38:35Zen
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationХом’юк І. В. Деякі аспекти використання компетентнісного підходу до викладання фундаментальних дисциплін у ВНЗ [Текст] / І. В. Хом’юк, В. В. Хом’юк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2012. – Вип. № 22(257). – С. 215–222.uk
dc.identifier.issn2227-2844
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14638
dc.description.abstractВ статті на основі здійсненого аналізу основних проблем, з якими стикаються студенти під час вивчення математичних дисциплін, визначено, основні напрямки застосування компетентнісного підходу до вивчення фундаментальних дисциплін, серед яких створення умов для творчої дослідницької роботи студентів, проблемних ситуацій, здійснення структурування тем навчального матеріалу з виходом на міжпредметні зв’язки та інші.uk
dc.description.abstractВ статье на основе проведенного анализа основных проблем, с которыми сталкиваются студенты во время изучения математических дисциплин, определены основные направления использования компетентносного подхода к изучению фундаментальных дисциплин, среди которых создание условий для творческой исследовательской работы студентов, проблемных ситуаций, осуществление структирования тем учебного материала с выходом на межпредметные связи и другие.ru
dc.description.abstractIn the article, based on our analysis of the main problems faced by students while studying mathematical disciplines, the basic directions of kompetentnosnogo approach to study basic science, including the creation of conditions for creative research work of students, problem situations, implementation struktirovaniya those with access to educational material for interdisciplinary communication and others.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛуганський національний університет імені Тараса Шевченкаuk
dc.relation.ispartofВісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. № 22(257) : 215–222.uk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectфундаментальні дисципліниuk
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectкомпетентносный подходru
dc.subjectфундаментальные дисциплиныru
dc.subjectвысшая математикаru
dc.subjectkompetentnosny approachen
dc.subjectbasic scienceen
dc.subjecthigher mathematicsen
dc.titleДеякі аспекти використання компетентнісного підходу до викладання фундаментальних дисциплін у ВНЗuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію