dc.contributor.author | Хом'юк, І. В. | uk |
dc.contributor.author | Хом'юк, В. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-03-08T21:38:35Z | en |
dc.date.available | 2017-03-08T21:38:35Z | en |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Хом’юк І. В. Деякі аспекти використання компетентнісного підходу до викладання фундаментальних дисциплін у ВНЗ [Текст] / І. В. Хом’юк, В. В. Хом’юк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2012. – Вип. № 22(257). – С. 215–222. | uk |
dc.identifier.issn | 2227-2844 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14638 | |
dc.description.abstract | В статті на основі здійсненого аналізу основних проблем, з якими стикаються студенти під час вивчення математичних дисциплін, визначено, основні напрямки застосування компетентнісного підходу до вивчення фундаментальних дисциплін, серед яких створення умов для творчої дослідницької роботи студентів, проблемних ситуацій, здійснення структурування тем навчального матеріалу з виходом на міжпредметні зв’язки та інші. | uk |
dc.description.abstract | В статье на основе проведенного анализа основных проблем, с которыми сталкиваются студенты во время изучения математических дисциплин, определены основные направления использования компетентносного подхода к изучению фундаментальных дисциплин, среди которых создание условий для творческой исследовательской работы студентов, проблемных ситуаций, осуществление структирования тем учебного материала с выходом на межпредметные связи и другие. | ru |
dc.description.abstract | In the article, based on our analysis of the main problems faced by students while studying mathematical disciplines, the basic directions of kompetentnosnogo approach to study basic science, including the creation of conditions for creative research work of students, problem situations, implementation struktirovaniya those with access to educational material for interdisciplinary communication and others. | en |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Луганський національний університет імені Тараса Шевченка | uk |
dc.relation.ispartof | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. № 22(257) : 215–222. | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | фундаментальні дисципліни | uk |
dc.subject | вища математика | uk |
dc.subject | компетентносный подход | ru |
dc.subject | фундаментальные дисциплины | ru |
dc.subject | высшая математика | ru |
dc.subject | kompetentnosny approach | en |
dc.subject | basic science | en |
dc.subject | higher mathematics | en |
dc.title | Деякі аспекти використання компетентнісного підходу до викладання фундаментальних дисциплін у ВНЗ | uk |
dc.type | Article | |