dc.contributor.author | Ковальчук, М. Б. | uk |
dc.contributor.author | Хом'юк, І. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-03-13T14:56:47Z | en |
dc.date.available | 2017-03-13T14:56:47Z | en |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Ковальчук М. Б. Деякі аспекти евристичної розумової діяльності студентів [Текст] / М. Б. Ковальчук, І. В. Хом’юк // Дидактика математики : проблеми і дослідження : міжнародний збірник наукових робіт. – Донецьк : Вид-во ДонНУ, 2012. – Вип. № 37. – С. 17–21. | uk |
dc.identifier.issn | 2079-9152 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14722 | |
dc.description.abstract | Формування інтелектуальних вмінь студентів вимагає удосконалення методики формування систематизованих знань студентів з вищої математики, основою якої є перехід до нового стилю навчання, який повинен бути націленим на максимальний розвиток творчих здібностей студентів і формування їх пізнавальної активності. | uk |
dc.description.abstract | Формирование интеллектуальных умений студентов требует усовершенствования методики формирования систематизированных знаний студентов по высшей математике, основой которой является переход к новому стилю обучения, который должен быть нацеленным на максимальное развитие творческих способностей студентов и формирования их познавательной активности. | ru |
dc.description.abstract | Formation of the intellectual skills students require systematic improvement of methods for the formation of students' knowledge of higher mathematics, the basis of which the transition to a new style of learning that should be targeted for maximum development of creative abilities of students and their formation of cognitive activity. | en |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Донецький національний університет | uk |
dc.relation.ispartof | Дидактика математики : проблеми і дослідження : міжнародний збірник наукових робіт. №37 : 17–21. | uk |
dc.subject | вища математика | uk |
dc.subject | прийоми розумової діяльності | uk |
dc.subject | теоретичне узагальнення | uk |
dc.subject | аналіз | uk |
dc.subject | синтез | uk |
dc.subject | абстракції | uk |
dc.subject | порівняння | uk |
dc.subject | высшая математика | ru |
dc.subject | приемы умственной деятельности | ru |
dc.subject | теоретическое обобщение | ru |
dc.subject | анализ | ru |
dc.subject | синтез | ru |
dc.subject | абстракции | ru |
dc.subject | сравнения | ru |
dc.subject | higher mathematics | en |
dc.subject | methods of mental activity | en |
dc.subject | theoretical generalization | en |
dc.subject | analysis | en |
dc.subject | synthesis | en |
dc.subject | abstraction | en |
dc.subject | comparison | en |
dc.title | Деякі аспекти евристичної розумової діяльності студентів | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.bbc | В 1р | |
dc.identifier.udc | 51(07)+53(07) | |