Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, В. В.uk
dc.date.accessioned2017-03-14T18:55:18Zen
dc.date.available2017-03-14T18:55:18Zen
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationХом’юк В. В. Предметна мотивація як засіб забезпечення математичної компетентності [Текст] / В. В. Хом’юк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Вип. 38. Редкол. : І. А. Зязюн (голова) та ін. – Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2014. – С. 459 –464.uk
dc.identifier.isbn978-966-2337-01-3
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14744
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості предметної мотивації, яка на думку автора суттєво впливає на процес формування математичної компетентності; проаналізовано різні підходи до визначення мотивації навчальної діяльності. Висвітлено погляди провідних науковців щодо мотивації учіння. З’ясовано, що формування предметної мотивації необхідно почати з діагностики мотиваційної сфери, з виявлення вхідного рівня мотивації вивчення вищої математики у більшості студентів. На прикладі Вінницького національного технічного університету визначено рівень мотивації студентів до вивчення математичних дисциплін.uk
dc.description.abstractВ статье освещены особенности предметной мотивации, которые по мнению автора существенно влияет на процесс формирования математической компетентности; проанализированы различные подходы к определению мотивации учебной деятельности. Освещены взгляды ведущих ученых о мотивации учения. Выяснено, что формирование предметной мотивации необходимо начать с диагностики мотивационной сферы, по выявлению входного уровня мотивации изучения высшей математики у большинства студентов. На примере Винницкого национального технического университета определен уровень мотивации студентов к изучению математических дисциплин.ru
dc.description.abstractThe article highlights the features of the subject of motivation, which in my opinion a significant impact on the development of mathematical competence, analyzes different approaches to the motivation of learning activities. Deals with the views of leading scientists concerning the motivation of learning. It was found that the formation of the subject of motivation you need to start with diagnosing the motivational sphere to detect the input level of motivation of the study of higher mathematics in most students. For example, Vinnytsia National Technical University determined motivation of students to study mathematics. In order to form a positive motivational competence in the study of higher mathematics is proposed to involve a set of pedagogical tools aimed at stimulating interest in the study of the subject, play interdisciplinary connections that show the important role of mathematics in solving professional problems. In my opinion we believe that in order to develop that positive substantive motivation should: use brief history on outstanding mathematicians, thereby developing an interest in the subject; develop relationships between subject; to enrich the course content application tasks that make it possible to see the connection with the subject of future professional activity; to engage students to participate in competitions of student work.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет імкні М. Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми. Вип. 38 : 459 –464.uk
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectмайбутній інженерuk
dc.subjectмотиви учінняuk
dc.subjectнавчальна діяльністьuk
dc.subjectпредметна мотиваціяuk
dc.subjectвысшая математикаru
dc.subjectбудущий инженерru
dc.subjectмотивы ученияru
dc.subjectучебная деятельностьru
dc.subjectпредметная мотивацияru
dc.subjecthigher Mathematicsen
dc.subjectfuture engineeren
dc.subjectstudying incentivesen
dc.subjecttraining activitiesen
dc.subjectsubject motivationen
dc.titleПредметна мотивація як засіб забезпечення математичної компетентностіuk
dc.typeArticle
dc.identifier.bbc74.580
dc.identifier.udc378.14


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію