dc.contributor.author | Михалевич, В. М. | uk, ru |
dc.contributor.author | Шевчук, О. І. | uk |
dc.contributor.author | Буга, Н. Л. | uk, ru |
dc.contributor.author | Шевчук, О. И. | ru |
dc.contributor.author | Mykhalevych, V. M. | en |
dc.contributor.author | Tyutyunnik, O. I. | en |
dc.contributor.author | Buha, N. L. | en |
dc.date.accessioned | 2017-03-17T17:23:43Z | |
dc.date.available | 2017-03-17T17:23:43Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Михалевич В. М. Математичні системи комп’ютерної алгебри як засіб підвищення ефективності і якості освітнього процесу з вищої математики [Текст] / В. М. Михалевич, О. І. Шевчук, Н. Л. Буга // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. прац. — Київ-Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2007. — Вип. 14. - С. 357–360. | uk |
dc.identifier.issn | 966-527-170-9 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14833 | |
dc.description.abstract | Застосування систем символьної математики розглядається як один з основних напрямків впровадження нових інформаційних технологій за курсом вищої математики. Обговорюються можливі способи застосування таких систем і коло завдань, які доцільно вирішувати з їх допомогою. Наведено відомості про досвід використання системи Maple на кафедрі прикладної математики Вінницького національного технічного університету. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського | uk |
dc.relation.ispartof | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. прац. Вип. 14 : 357–360. | uk |
dc.subject | система комп'ютерної математики Maple | uk |
dc.subject | вища математика | uk |
dc.subject | синтаксичні помилки | uk |
dc.title | Математичні системи комп’ютерної алгебри як засіб підвищення ефективності і якості освітнього процесу з вищої математики | uk |
dc.type | Article | |